dgmboy Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 ik kom niet verder ik heb eerst al die gasten in het eerste deel vermoord maar nu ga je naar de overkant kan je achter een auto verschuilen maar een van myn vrienden (denk ik) schiet met een bazooka en doordat gaat een mannetje van my dood wat kan ik daar tegen doenn?? greets dgmboy Reageren
Bigstijn Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 (bewerkt) Het staat hier helemaal uitgelegdt: http://nl.wikigta.org/wiki/Los_Desperados_..._San_Andreas%29 Je moet wel voorop gaan, je moet steeds om de hoekjes en dan iedereen dood schieten. Ik kan met deze missie nog herinneren. Je moet richting cesar's huis lopen. Maar je moet echt dekking nemen. Er zijn daar heel veel gang mensen. Dus het best is om veel wapens te kopen en van tevoren naar een health- body pickup te zoeken. Edit: Na de auto moet je de vagos bij cesar's huis elimineren. Dan zijn er nog een paar over in de buurt. En dan is al het goed is je mission passed Je krijgt geen geld, je krijgt er respect bij. Edit2: Je moet zorgen dat dat ene mannetje wat er bij is niet wordt doodgeschoten door die bazooka. Dus raad ik je aan die man met die bazooka op een afstandt te houden. Ik weet niet meer of die mensen je volgen. Anders zou ik het gewoon nog eens proberen. Mischien lukt het dan wel. Bewerkt: 10 juli 2007 door Bigstijn Reageren
dgmboy Geplaatst: 10 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Het staat hier helemaal uitgelegdt: http://nl.wikigta.org/wiki/Los_Desperados_..._San_Andreas%29Je moet wel voorop gaan, je moet steeds om de hoekjes en dan iedereen dood schieten. Ik kan met deze missie nog herinneren. Je moet richting cesar's huis lopen. Maar je moet echt dekking nemen. Er zijn daar heel veel gang mensen. Dus het best is om veel wapens te kopen en van tevoren naar een health- body pickup te zoeken. Edit: Na de auto moet je de vagos bij cesar's huis elimineren. Dan zijn er nog een paar over in de buurt. En dan is al het goed is je mission passed Je krijgt geen geld, je krijgt er respect bij. dat had ik al gelezen maar dat mannetje gaat dood op 1 of andere manier door de bazooka gast Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Ik weet niet wie je bedoeld met 'dat mannetje', maar in deze missie gaat er standaard één dood van de Varrios Las Aztecas. Dit gebeurd volgens mij nog vóórdat je die vent met die bazooka tegenkomt. Die kerel met die bazooka staat op het dak van een huis, zodra je deze ziet moet je die als eerste doodschieten. Gebruik voor deze missie een m4 omdat dit wapen een grote reikwijdte heeft, dus je kan al op grote afstand je tegenstanders uitschakelen. Succes Reageren
Donnie Brasco Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 (bewerkt) als je een bazoka heb zal ik die voor het laast bewaren want als een paar keer schiet tegen die huis zijn alle manetjes daarom heen dood en een grotere kans dat je mannetje nog leeft Bewerkt: 26 juli 2007 door Donnie Brasco Reageren
Limbolander Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 die met die bazooka schiet maar soms en gewoon vooruit ofzo snap niet dat die bij jou je eige mannetjes dan dood ofzo en ja ik zou ook ff bazooka gebruike bij laatste deel voor cesar's huis met die gast met die bazooka op roof ik heb daarvoor rifle gebruikt ( gister missie nog gedaan ) en toen de rest met AK47 doodgeschoten maar paar keer rondknalle met bazooka doet ook weleens wonderen. PS: mocht je het nog niet weten tis de enerlaatste missie dus geniet ervan Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Die man met de Rocket Launcher schiet wel degelijk op je kameraden. En daardoor is het ook regelmatig dat je kameraden dood gaan. Je aandacht moet dus eerst gaan naar de man met de Rocket Launcher, nog voordat je de overige mannetjes doodschieten. Zorg voor een goed wapen, en schiet gelijk naar het mannetje die op het dak staat. Dat is de enige tip die ik er eigenlijk voor kan geven. Vergeet de andere even, want die schieten niet zo snel een kameraad dood. Op dit moment is het moeilijker om je vrienden in leven te houden, als jezelf. Dus bescherm ze, en schiet eerst die man met de Rocket Launcher dood (overigens natuurlijk ook beter voor jezelf ). Reageren
Capodaano Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 Ik zou zeggen, neem een afstandje met een sniper en/of M4, en laat je mannen het werk doen! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 Ik zou zeggen, neem een afstandje met een sniper en/of M4, en laat je mannen het werk doen! Dat werkt niet, he. Want je moet je mannen juist beschermen, anders is de missie failed. En hun schotvermogen is helaas niet zo goed als de jouwe (als het goed is dan ). Dus als je hen het werk laat doen, zijn ze zo dood, als je het mij vraagt. Of je moet wel heel veel geluk hebben Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.