el_daffo Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 ik weet niet of dit hier al dikwijls gestaan heeft, maar als ik madd dogg's missie wil doen (die als hij van dat dak wil afspringen) dan moet je ergens een truck gaan halen ofzo heb ik gelezen, maar er zit volgens mij een foutje in mijn spel, want als ik nog maar net op weg ben naar die truck springt die domme madd dogg al! das toch ni normaal he ik gebruik wel cheats, zou het daardoor komen? dat kan toch niet he? plz react
dudedude Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 het maakt niks uit of je cheats gebruikt want ik heb ook een paar keer cheats gebruikt en ik heb alle missies gehaald
Dutsj Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 Gebruik ff de zoekfunctie. Veel mensen hebben dit probleem namelijk ook al gehad
el_daffo Geplaatst: 17 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2004 ow ja kheb een gevonden, er is dus niets aan te doen? das wel heel dom he :s :s
BrokenTable Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 verdere vragen en oplossingen over die probleem in dit topic. SLOTJE
Recommended Posts