Dastard Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Weet er iemand waar je paint foto's kunt uploaden gratis? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Weet er iemand waar je paint foto's kunt uploaden gratis? Foto's en alle andere afbeeldingen kun je gewoon uploaden bij Imagehack, zolang deze maar een ondersteunde extensie heeft. Voor Imagehack zijn dat deze: '.jpg', '.jpeg', '.png', '.gif', '.bmp', '.tif', '.tiff' en '.swf'. Anders kun je eventueel uitwijken naar ho5t. Reageren
Dastard Geplaatst: 10 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 OK BEdankt ,maar kan er iemand deze: foto in een persoonlijke foto veranderen,het is voor mijn persoonlijke foto op mijn profiel.Bedankt! Reageren
PIERRO P Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 (bewerkt) Ik heb even een poging gedaan. Is dit iets?? Bewerkt: 10 juli 2007 door PIERRO P Reageren
Dastard Geplaatst: 11 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Ik heb even een poging gedaan. Is dit iets?? Ja Hoor,Bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.