.Timothy Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 (bewerkt) Hallo mensen, Sinds 3 uur vanmiddag heb ik The Godfather in mijn computerkast liggen, maar ik heb hem nu 3 keer geïnstalleerd en telkens krijg ik de volgende foutmelding: 'Fout bij het kopiëren van ...\Support\European Help Files\es\whxdata\vssver.scc Kies 'Opnieuw' voor opnieuw proberen 'Annuleren' om de installatie te beëindigen' Ik heb hem na 2 keer installeren ingeruild voor een andere DVD-Rom maar tevergeefs, weer de foutmelding. Ik heb hem daarna op een grotere partitie proberen te installeren maar ook dat leverde niks op. Ik wil zo snel mogelijk van dit probleem af want nu is er nog een garantie. Al kun je me niet helpen, toch bedankt om dit probleem aandacht te schenken VWO-er Bewerkt: 10 juli 2007 door VWO-er Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Hey VWO-er , het probleem ligt niet aan je computer omdat je The Godfather hebt geruild voor een nieuwe The Godfather. Het ligt aan je computer , want ik had dit probleem niet. Voldoet je computer wel aan de systeemeisen van The Godfather ? Op de achterkant van het doosje staan de systeemeisen , en in Deze Computer staat boven aan systeeminformatie weergeven , kijk daar of je computer aan de eisen voldoet. Succes met het instaleren van The Godfather! Reageren
.Timothy Geplaatst: 10 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 (bewerkt) Aan de systeemeisen ligt het sowieso niet, want ik voldoe aan alle systeemeisen, en bij een aantal dingen zit ik er overheen. Ohja, ik zal het morgen op een andere PC proberen dus ik hoop dat het dan wél lukt. Bewerkt: 10 juli 2007 door VWO-er Reageren
Matiscus Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 (bewerkt) Het kan ook liggen aan je DVD rom zelf. Ik heb namelijk ook wel al een paar problemen gehad met mijn DVD RW's. Ik heb op drie jaar tijd, al drie verschillende dvd branders gehad, de derde leeft nog steeds. Ik had toen ook problemen met lezen, altijd fouten en dan begin je bijna te denken dat het steeds aan je CD/DVD ligt terwijl het niet zo is. Als ik jou was zou ik het gewoon even proberen op een andere computer met een andere DVD rom. Als het dan werkt dan ligt het dus duidelijk aan je DVD Rom. Je kan ook even naar de jumpers kijken van je DVD brander, Master, slave, ... Als het de enige lezer is dat je in je pc zitten hebt, moet die op Master staat. En vervolgens als eerste aangesloten zitten op de IDE kabels. Zit hij als tweede en hij zit als eerste aangesloten op je IDE kabel, dan kan dit het conflict zijn... Dus de eerste moet altijd op master en als eerste aangesloten zitten. De tweede moet altijd op slave staan, en als tweede aangesloten zitten. Ik hoop dat je wat van mijn uitleg snapt. Bovendien denk ik dat dit topic beter thuis hoort in hardware forum. Bewerkt: 10 juli 2007 door Matiscus Reageren
Jowx Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Bovendien denk ik dat dit topic beter thuis hoort in hardware forum. Schopt topic naar het Hardware gedeelte.. Reageren
.Timothy Geplaatst: 11 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 (bewerkt) Het kan ook liggen aan je DVD rom zelf. Ik heb namelijk ook wel al een paar problemen gehad met mijn DVD RW's. Ik heb op drie jaar tijd, al drie verschillende dvd branders gehad, de derde leeft nog steeds. Ik had toen ook problemen met lezen, altijd fouten en dan begin je bijna te denken dat het steeds aan je CD/DVD ligt terwijl het niet zo is. Als ik jou was zou ik het gewoon even proberen op een andere computer met een andere DVD rom. Als het dan werkt dan ligt het dus duidelijk aan je DVD Rom.Je kan ook even naar de jumpers kijken van je DVD brander, Master, slave, ... Als het de enige lezer is dat je in je pc zitten hebt, moet die op Master staat. En vervolgens als eerste aangesloten zitten op de IDE kabels. Zit hij als tweede en hij zit als eerste aangesloten op je IDE kabel, dan kan dit het conflict zijn... Dus de eerste moet altijd op master en als eerste aangesloten zitten. De tweede moet altijd op slave staan, en als tweede aangesloten zitten. Ik hoop dat je wat van mijn uitleg snapt. Bovendien denk ik dat dit topic beter thuis hoort in hardware forum. Mijn DVD-schijf zelf betwijfel ik, want ik heb hem tot nog toe 2 keer ingeruild en op de thuiscomputer blijft hij het probleem geven. Ik heb hem nu op een andere PC geïnstalleerd en daar kan ik hem dus gewoon installeren, al krijg ik daar gewoon het EA scherm als ik hem opstart en sluit daarna meteen weer af. Daar kan ik dus weer niet spelen.Aan de DVD-RW kan het best wel eens liggen want één van mijn SA-schijven zit onder de krassen door dat ding . Op de thuiscomputer kan ik dus niet installeren en op de andere computer kan ik dus niet spelen, maar wél installeren... Nouja, ik zal eens even kijken of er ook een nieuwe DVD-RW kan komen. Op beide computers zit trouwens een DVD-RW en -speler. @ Jowx: Autsj! @ Schno009: Ik zal het eens proberen, bedankt voor de tip Bewerkt: 11 juli 2007 door VWO-er Reageren
Schno009 Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Bij sommige EA games werkt de installer nogal brak op sommige computers. Ga even naar Deze computer, open de map van de DVD. Als het goed is staat daar een 'setup.exe' (of iets dergelijks). Klik er met de rechtermuisknop op, ga naar eigenschappen en verander de 'Compatibiliteit' naar windows 98 of 2000 (zolang het maar geen XP is). Als het goed is moet het nu werken. Reageren
.Timothy Geplaatst: 11 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 (bewerkt) En ja hoor, hij doet het . Ik heb de internet verbinding tijdelijk uitgeschakeld en Norton uitgeschakeld en ik kon gewoon installeren. Ik kamp nu wel met een ander probleem: Ik zie niemand lopen en alle gebouwen zijn gewoon grijs en vierkant, je ziet wel trappen lopen maar verder ook niks. Bewerkt: 11 juli 2007 door VWO-er Reageren
ifc3 Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 En ja hoor, hij doet het . Ik heb de internet verbinding tijdelijk uitgeschakeld en Norton uitgeschakeld en ik kon gewoon installeren. Ik kamp nu wel met een ander probleem: Ik zie niemand lopen en alle gebouwen zijn gewoon grijs en vierkant, je ziet wel trappen lopen maar verder ook niks. Voldoet je videokaart aan de minimum eisen? Heb je je videokaart drivers al eens geupdate? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.