Sasuke Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 Voor mensen die het nog niet wisten : Gammo Site Gammo - Update Elke werkdag : 6 uur Veronica8 Gammo Zaterdag : 7 uur Veronica8 GameKings Site Gamekings Vrijdag 20.00 uur Zaterdag en Zondag 15.00 uur Maandag 20.00 uur Dinsdag 01.00 uur Woensdag 13.00 uur Donderdag 01.00 uur The Box Reageren
MightyDuck Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Geplaatst: 18 december 2004 Ik kijk dat soort dingen nooit. Ze zeggen alleen maar negatieve dingen over het spel, als ik een review of preview van een spel wilt zien dat kijk ik wel op internet, want op de TV vertellen ze nog niet eens de helft van het spel. Ik vind die programmas zwaar zuigen. Reageren
Sasuke Geplaatst: 18 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2004 (bewerkt) Ik kijk dat soort dingen nooit.Ze zeggen alleen maar negatieve dingen over het spel, als ik een review of preview van een spel wilt zien dat kijk ik wel op internet, want op de TV vertellen ze nog niet eens de helft van het spel. Ik vind die programmas zwaar zuigen. Alleen Negative dingen ? Ze zeggen de minpuntjes en de pluspuntjes.. op de TV vertellen ze nog niet eens de helft van het spel. Ben ik het niet mee eens, ze zeggen hoe het spel speelt, hoe goed hij is... Natuurlijk gaan ze niet het spel verklappen... Bewerkt: 18 december 2004 door Hayate Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.