M-Ree Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Ik heb mijn eigen 'bedrijfje' opgezet, genaamd: M-Ree Designs. Het logo wat je boven deze tekst ziet, is het logo van M-Ree Designs, en met dit logo werk ik vanaf nu (Geen of amper tekst meer dus ). M-Ree Designs doet ook aan requests. Als je interesse hebt in een sig, stuur een PM naar mij met de dingen die je in de sig wilt, en ik zal kijken wat ik kan doen. De eerste sig van M-Ree Designs (Alle sigs eerder gemaakt horen er niet bij): Comments over M-Ree Designs en de nieuwe sig? Reageren
GFXMaster Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Vind het een vet idee. Heb ook zoiets met een maat van me: '' Koemy DesignZ ''. De sig vind ik dan niet zo super, beetje saaie achtergrond, je kan stukken beter. 6.75/10 Reageren
QuaZ Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 (bewerkt) Als je met andere personen gaat samenwerken zou ik het niet M-Ree Designs noemen Als je het in je eentje gaat doen maakt het niet uit Je eerste sig is wel mooi, maar dat van links dat overloopt naar rechts ziet er niet zo prachtig uit Ik heb meer sigs van je gezien en ik vind dat je het wel beter kunt Je logo voor M-Ree Designs vind ik niet zo prachtig, maar keuzes verschillen Voor je logo een 5,7 en je sig een 7,1 Bewerkt: 10 juli 2007 door QuaZ Reageren
M-Ree Geplaatst: 10 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 M'n logo is gewoon voor dat het herkenbaar is op elke sig. Als ik er iets heel moois van moet maken dan verneukt het de sig, een klein logootje laten zien is al genoeg, toch? Thanks voor de ratings. De eerste M-Ree Designs sig is niet zo heel geweldig, maar bij de volgende sigs zal ik toch beter presteren (Wat jullie natuurlijk gewend zijn van mij ) Reageren
QuaZ Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 M'n logo is gewoon voor dat het herkenbaar is op elke sig. Als ik er iets heel moois van moet maken dan verneukt het de sig, een klein logootje laten zien is al genoeg, toch? Thanks voor de ratings. De eerste M-Ree Designs sig is niet zo heel geweldig, maar bij de volgende sigs zal ik toch beter presteren (Wat jullie natuurlijk gewend zijn van mij ) een klein logootje is leuk, maar ik vind hem leuker als je hem omdraait dan zie je een soort van m erin Reageren
M-Ree Geplaatst: 10 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Nee, als je hem omdraait lijkt het net een badkamer met 4 kranen, waarvan er 2 sneeuw uitspuiten. Nu kan je er van alles uit halen: Een mannetje, een olifant, een M, en dat vind ik er leuk aan Maarja, zo te zien hebben jullie een andere smaak, maar daar doet niemand wat aan Thanks voor de reacties!! Reageren
JeremyGFX Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Vind het een vet idee. Heb ook zoiets met een maat van me: '' Koemy DesignZ ''. De sig vind ik dan niet zo super, beetje saaie achtergrond, je kan stukken beter. 6.75/10 Koemy DesignZ ik vind het ook wle een leuk idee maard de sig vidn ik zelf niet zo mooi de BG kleuren passen er goed bij maar ik vind het te leeg maar voor de rest wel leuk gedaan. een 7/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.