_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Tot op heden heb ik bij >dit onderdeel< alleen goud kunnen halen m.b.v. de cheat dat er nauwelijks verkeer rondrijd en dat is alweer lang geleden (2006) aangezien ik cheats al geruime tijd heb verbannen. Sindsdien is het mij dus nooit meer gelukt. Ik volg altijd de rode route op het onderstaande kaartje, zowel heen als terug en haal dit ook in / binnen de 100 seconden welke nodig zijn voor goud. Echter lukt het mij niet om schadevrij te rijden i.v.m. het verkeer, het stuk waar ik altijd schade oploop heb ik gemarkeerd met twee blauwe markers. Graag adviezen/tips om dit toch met goud af te kunnen sluiten. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Tot op heden heb ik bij >dit onderdeel< alleen goud kunnen halen m.b.v. de cheat dat er nauwelijks verkeer rondrijd en dat is alweer lang geleden (2006) aangezien ik cheats al geruime tijd heb verbannen. Sindsdien is het mij dus nooit meer gelukt. Ik volg altijd de rode route op het onderstaande kaartje, zowel heen als terug en haal dit ook in / binnen de 100 seconden welke nodig zijn voor goud. Echter lukt het mij niet om schadevrij te rijden i.v.m. het verkeer, het stuk waar ik altijd schade oploop heb ik gemarkeerd met twee blauwe markers.Graag adviezen/tips om dit toch met goud af te kunnen sluiten. Ik moet de oefening ook minstens een paar keer overdoen, omdat ik ook vaak last heb van verkeer. Ik durf wel te zeggen dat je ook gewoon geluk moet hebben. De ene keer zal je overal langs kunnen gaan, de andere keer zit alles tegen. Ik volg precies dezelfde route als jou, maar soms een andere (zie kaartje). Sowieso is het slim om gebruik te maken van de tramroute, of anders het trottoir om eens uit te wijken voor een voertuig. Zoals ik net ook al een beetje zei: geluk speelt een belangrijke rol in deze oefening, omdat je nooit zeker weet hoeveel verkeer er zal rondrijden. Ik maak altijd gebruik van mijn muis, om zo de camerastand te verhogen, zodat ik boven een heuvel kan kijken of daar toevallig een auto staat te wachten voor het stoplicht. Ik weet zo niet of dit mogelijks is op de PS2, maar het is best handig. Rem dus af voor heuveltjes en dergelijke, omdat hier in 9 van de 10 gevallen wel iets staat. Je ander knelpunt is tevens mijn knelpunt. Vaak ga ik daar de mist in, omdat er 'ineens' een voertuig aankomt. Dit heb ik opgelost door op 'Q + E' te drukken. Daardoor zal de camera direct weer recht voor de auto staan, zodat je zo nodig nog kan remmen of kan uitwijken. (Als je 'Q + E' vasthoudt, zal de camera voor de auto komen, dus dat je enkel de voorkant ziet.) Ik weet wederom niet of dit ook op de PS2 ook mogelijk is. Deze route volg ik zelf ook wel eens overigens: Zoals je ziet bijna dezelfde route, maar ik merk zelf dat er minder verkeer is op deze route. Je kan sowieso het gehele lange stuk op de trambaan rijden. Misschien kun je het eens proberen? Tot slot kun je natuurlijk ook gebruik maken van dit of dit filmpje, al verwacht ik dat je dat al gedaan hebt. Reageren
PIERRO P Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 (bewerkt) Een aantal tips: Bij het punt dat je weer terug moet naar de rijschool. (dus bij de Checkpoint) Maak dan een 180 door de handrem ingedrukt te houden. Dit zorgt dat je niet recht het verkeer in duikt maar je moet wel oppassen dat je niet per ongeluk te langzaam rijd. Bij het 2e punt kan je het probleem verhelpen door langzamer te rijden en weer bochten te maken met de handrem. Probeer anders de route die ik heb aangegeven op het kaartje. Als je afslaat heb je een veel bredere weg, waardoor het makkelijker is schade te voorkomen. Als alternatieve rout kan je de blauwe route gebruiken. Het probleem met de 180 graden bocht heb je dan niet meer. Het kan alleen wat langer duren en er zitten een paar lastige bochten aan het eind. Hopelijk heb je hier wat aan Edit: Matthijs was me voor Bewerkt: 10 juli 2007 door PIERRO P Reageren
JoGuM Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Ik weet niet of je wil cheaten, maar er is ook nog zo'n cheat waardoor er minder verkeer is voor de pc >>GHOST TOWN Voor de ps2>>Cross Down Up R2 Down Triangle L1 Triangle Left voor de xbox>>A Down Up Black Down Y L Y Left ik hoop dat er iets aan hebt Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Ik weet niet of je wil cheaten, maar er is ook nog zo'n cheat waardoor er minder verkeer isvoor de pc >>GHOST TOWN Voor de ps2>>Cross Down Up R2 Down Triangle L1 Triangle Left voor de xbox>>A Down Up Black Down Y L Y Left ik hoop dat er iets aan hebt Als je zijn beginpost eens doorlezen had dan had je gezien dat hij vroeger die cheat gebruikte en het hem lukte! Maar nu wil hij geen cheats gebruiken... Reageren
NandroDavids Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Tot op heden heb ik bij >dit onderdeel< alleen goud kunnen halen m.b.v. de cheat dat er nauwelijks verkeer rondrijd en dat is alweer lang geleden (2006) aangezien ik cheats al geruime tijd heb verbannen. Ik weet niet of je wil cheaten, maar er is ook nog zo'n cheat waardoor er minder verkeer isvoor de pc >>GHOST TOWN Voor de ps2>>Cross Down Up R2 Down Triangle L1 Triangle Left voor de xbox>>A Down Up Black Down Y L Y Left ik hoop dat er iets aan hebt Dat is dus juist precies het probleem: _KoE_Mzungu kan City Slicking enkel halen met behulp van cheats, maar wil 'm nu juist halen zónder cheats Ikzelf heb bij deze opdracht ook altijd moeite gehad met het verkeer, maar uiteindelijk is het toch wel zonder cheats gelukt én volgens dezelfde route die jij volgt. Zoals eerder genoemd is het handig om de tramrails in het begin te gebruiken, zodat je daar in ieder geval geen schade oploopt. Knelpunt numero uno is inderdaad een vrij lastige, maar is volgens mij wel te doen als je voldoende afremt. Ikzelf heb daar vaak schade opgelopen omdat ik te snel wilde en door even iets meer af te remmen kon ik het verkeer in die bocht goed ontwijken. Knelpunt numero twee is vrij irritant door het feit dat je jezelf zojuist naar beneden hebt gestort in een smal slingerweggetje en ook nog eens 180 graden moet draaien. Het handigste vond ikzelf altijd om even een stukje door te rijden bij de checkpoint zodat je wat meer ruimte hebt om te draaien. Dus niet direct na de checkpoint de draai maken, maar even een stukje verderop. Hopelijk gaat het met alle tips uit dit topic lukken; Laat het in ieder geval even weten als 't lukt Reageren
Donwell Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Ik haal hem ook altijd pas na 4 of 5 keer, zonder cheats, maar ik volg altijd een andere route. Ik rijdt altijd rechtdoor waar de trambaan afslaat, tot ik bij de kerk uitkom. Vanuit daar ga ik naar het eerste checkpoint, en daarna ga ik niet terug, maar sla ik rechtsaf. Daar heb je een lang stuk en je kan er genoeg snelheid maken. Zorg wel dat je dan niet op één weg blijft, maar afwisselt, en zoveel mogelijk op het voetgangersgebied. Hopelijk lukt het je met deze en de andere tips hem alsnog (zonder cheats ) te halen. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 11 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 (bewerkt) Allemaal bedankt voor de reacties, ik heb voorlopig voldoende materiaal om verschillende routes af te wisselen en eventueel een verschillende heen en terug route te gebruiken. Het sturen van het camerastandpunt is geen probleem op de PS2 -Matthijs-, dat gebruikte ik al, zo ook natuurlijk de tramrails. Het grootste probleem blijft nu de geluksfactor, zouden de Horseshoes hier ook bij helpen . (<- dit is géén vraag!) Edit: Zojuist in 94,538 seconden GOUD behaald! Bewerkt: 11 juli 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
PrI3sT Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 ik heb een vraag er is in de driving school een missie dat je met een banchee op een schans moet rijden en over twee jumpen het lukt me niet weten jullie hoe het gemakkelijk gaat Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 ik heb een vraag er is in de driving school een missie dat je met een banchee op een schans moet rijden en over twee jumpen het lukt me niet weten jullie hoe het gemakkelijk gaat Voor de oefening 'Alley Oop' heb je sowieso een beetje geluk nodig. Het is overigens wel voor een groot gedeelte afhankelijk van jou, dus je kan er zeker op oefenen. Het begint eigenlijk al een beetje bij de 'aanloop'; hoe ga je de schans nemen? Ik raad je sowieso gewoon aan ervoor te zorgen dat je de schans via links neemt. Zorg ervoor dat niet meer dan helft van je voertuig de schans raakt. Eenmaal in de lucht kun je je eigen richting bepalen door op toets te drukken waarmee je een richting opgaat. Dit is afhankelijk van je instellingen, dus ik kan je de exacte toets niet geven. Let er wel op dat je dan je gas loslaat, anders zal het moeilijker gaan. Het is bovenal een kwestie van goed oefenen en vooral zorgen dat je op de juiste manier de draai maakt. Veel succes in ieder geval! Reageren
vanpouckes Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Ik heb het anders gedaan. ik heb gewoon mijn gastoets niet gelost en dan met geluk kom je goed terecht.want ik kon er ook niets van en dan heb ik ineens 96% gehaald Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.