Bronko Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 (bewerkt) Nu mijn photoshop het weer goed doet ben ik gelijk weer aan de slag gegaan Ik heb een Bioshock sig gemaakt en dan in 3 versie's met elk een andere border. Bij de 3 versie's zit dus geen verschil in de sig maar alleen de border.. dit zijn ze: V1: V2: V3: Wat vinden jullie van mijn sig, en welke versie vinden jullie het mooist? EDIT: Dit is btw de Render: *Klik* Bewerkt: 10 juli 2007 door Bronko Reageren
M-Ree Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Mooi gedaan, V3 is het mooist. Zo een supergrote border is niet mooi vind ik. Reageren
Bronko Geplaatst: 10 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 Ok, zijn er nog mensen die Tips&Rates willen geven? En willen zeggen welke versie ze het mooist vinden Reageren
M-Ree Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 (bewerkt) Oops, was de rate vergeten: 8,7 voor V3, de border vind ik er mooi bij passen (Niet zo groot als de andere versies). Ook vind ik de kleurencombi hier goed gedaan. Had alleen de spatter, ripple of wat het ook is, minder gedaan, zodat je meer van de background kon zien. Signature is over het algemeen gewoon top! Bewerkt: 10 juli 2007 door M-Ree Reageren
Bronko Geplaatst: 11 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 ghehe kan gebeuren Iniedergeval bedankt voor je Reactie. Zijn er verder nog mensen met Tips en Rates? Reageren
JeremyGFX Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Ik vind hem echt mooi gedaan vooral V1 de border vind ik het mooist. de lettertyp past er goed bij en de BG is niet te druk dat is juist mooi de Render is er goed in geplaatst en langs de Render zijn mooie effecten een 8,5/10 Reageren
Bronko Geplaatst: 11 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Oke, bedankt voor je rate Zouden er aub nog wat mensen willen raten want ben hier aardig lang mee bezig geweest.. Reageren
.Syfes Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Commentaar: Heel mooi gedaan alles heb je mooi gedaan. Wat me opvalt is dat je op het laatste een sprayed stroke fhebt gebruikt heel mooi effect is dat altijd. Rate: 9/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.