Jump to content

Snelwegen...

-Spijker-

Recommended Posts

Hoe kan je nu een snelweg in een stad krijgen waar de hele infrastructuur al bepaald is, dan moet toch het hele spel veranderd worden. En de 2 bruggen kan je anders ook nog altijd als snelwegen gebruiken :D . Als je em gevonden hebt. Wil je dan even de link geven?

Delen op andere websites

Op die site die ik er neergezet had, heb ik nu de link verbeterd nu doetie het wel. Daar kan je een heleboel mods downloaden. Als je hier geen links meer mag zetten zal ik ze voortaan wel PB'en. Op die site stond echt veel info. In de regel stond dat links die problemen veroorzaakten bestraft werden. Die link van mij is nu wel goed, dus mag ik em wel geven. Of is het reclame voor een andere site?

Bewerkt: door Baffie
Delen op andere websites

En er staan nog veel meer mods, in de regels staat dat je geen reclame voor andere site mag maken, maar op die site staan ook alle auto's beschreven en alle wapens en heel veel mods én heel veel skins. Zoek het zelf maar uit. Hij is wel heel uitgebreid.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...