-Spijker- Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 Hey allemaal, Ik heb een vraagje:' waar kan je snelwegen downloaden? :huh: Kan iemand graag een site geven? Alvast bedankt. :rolleyes: Spijkertje, _______________ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 ik geloof dat er geen snelwegens voor Vice City hoor maar wel voor GTA III Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 17 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 maar ik heb tig keer gehoord dat er mods voor zijn... :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 Van een snelweg in GTA VC heb ik ook nog nooit gehoord. Er is inderdaad wel een snelweg-mod voor GTA III. Je kan Google proberen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 Hoe kan je nu een snelweg in een stad krijgen waar de hele infrastructuur al bepaald is, dan moet toch het hele spel veranderd worden. En de 2 bruggen kan je anders ook nog altijd als snelwegen gebruiken . Als je em gevonden hebt. Wil je dan even de link geven? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 (bewerkt) Ik heb er op internet ook naar gezocht. En op (overnieuw geprobeerd) deze site stonden een hele hoop mods die er wel op leken. Of er ook daadwerkelijk snelwegen waren weet ik niet. Wel een heleboel Mods voor auto's en vliegtuigen. Bewerkt: 20 december 2004 door Lantyz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 18 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 bedankt voor de site baffie, maar hij werkt niet bij mij er staat: de pagina kan niet worden gevonden ofzo. Spijkertje, ______________ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 bedankt voor de site baffie, maar hij werkt niet bij mij er staat: de pagina kan niet worden gevonden ofzo.Spijkertje, ______________ Nee.. Het is deze dan! *Het is verboden te linken naar andere GTA sites. Waarom? Read the rules! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 18 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 Oke' dankje mitch! Ik heb geen snelwegen gevonden maar ik heb wel een nieuwe fiets! Danku allemaal! Spijkertje, ________ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2004 (bewerkt) Op die site die ik er neergezet had, heb ik nu de link verbeterd nu doetie het wel. Daar kan je een heleboel mods downloaden. Als je hier geen links meer mag zetten zal ik ze voortaan wel PB'en. Op die site stond echt veel info. In de regel stond dat links die problemen veroorzaakten bestraft werden. Die link van mij is nu wel goed, dus mag ik em wel geven. Of is het reclame voor een andere site? Bewerkt: 18 december 2004 door Baffie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 Snelwegen, WTF?? Zweven die boven de stad ofzo?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erulezz Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 Ja , boven de stad , maar ***.tk is ook ***.com Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
phoenix Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 op die site die baffie gaf staat dat je traangas kan krijgen waar kan ik die vinden ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erulezz Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 En er staan nog veel meer mods, in de regels staat dat je geen reclame voor andere site mag maken, maar op die site staan ook alle auto's beschreven en alle wapens en heel veel mods én heel veel skins. Zoek het zelf maar uit. Hij is wel heel uitgebreid. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.