Lantyz Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 Inderdaad geen reclame voor andere sites, svp. Gebruik daar PB's voor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 Sorry, ik zal in het vervolg alleen nog andere site's opgeven als iemand ze echt nodig heeft en dan via PB's. Maar mag je er op het forum wel om vragen, om mods voor speciale dingen, en dan mag je géén links gaan geven. Vind ik een beetje vaag, maar misschien kan jij het uitleggen. Sorry trouwens voor de (ongewenste) reclame. Ik zal het nóóóóóóóóóóit meer doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 Zie het zo: In de Albert Heijn willen ze het ook niet hebben dat je reclame voor Super de Boer gaat maken, maar ze kunnen hun klanten niet tegenhouden dat ze over de concurent praten tegen elkaar. Dus gebruik een PB voor links naar andere websites, en zet ze niet en publique op het forum neer. We willen nu eenmaal deze site populair houden, en andere sites zijn nu eenmaal een soort 'concurenten'. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 Ok, nu snap ik het. Wel grappig voorbeeld. Maar mag je wel links naar andere sites geven, of moet je dat ook via PB's doen? Ik zal in het vervolg geen reclame meer gaan maken of een site promoten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 20 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 Nu wordt dit forum een zootje... niemand praat er iets meer over. Dank u wel voor jullie hulp. Deze topic [MAG] gesloten worden. Spijkertje, ______________ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 Ok, ik zal wel even dé goede site per PB sturen. Je mag namelijk geen reclame voor andere sites maken. Op die site staan genoeg mods die wel wat op snelwegen lijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.