Kaneda1 Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 (bewerkt) lol sorry dit IS mijn laatste post hier vandaag. typ fout kan iemand al het turf overnemen voor mij in LS? Of in ieder geval 7 stukken? en vraag je niet af waarom in in-game een boks-helm draag ik heb een mod geinstalleerd. Dan heb je een Sony Headphone GTASAsf8.b alvast bedankt. HARTSTIKKE BEDANKT! Bewerkt: 10 juli 2007 door Kaneda1
-Matthijs- Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 (bewerkt) 30% Territorium - Mission Passed! Note: Ik krijg de kans niet om hem vanavond af te maken. Ten eerste omdat de 30% van nu al best veel is, aangezien er nog maar amper wat was gedaan. Ten tweede ben ik morgen de hele dag aan het werk, en om je nu tot morgenavond te laten wachten lijkt me ook niets. Zodoende mag iemand de rest doen. Ik heb een minigun van Toreno opgehaald. De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 10 juli 2007 door -Matthijs-
Dinkydau Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 (bewerkt) Ik zal zien of ie het doet (waarschijnlijk niet) en als ie het dan doet haal ik dat turf wel even. Edit: Ik heb gezien dat als ik opsla dat ie zegt dat ik cheats heb gebruikt maar dat is niet zo. Ik hoop dat dit zo hoort want dan sla ik em gewoon zo op met die cheats en upload ik em dadelijk. Edit2: Het is wel erg veel werk, ik ga nu slapen dan doe ik morgen de rest. Bewerkt: 11 juli 2007 door Dinkydau
Kaneda1 Geplaatst: 11 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 (bewerkt) Ik zal zien of ie het doet (waarschijnlijk niet) en als ie het dan doet haal ik dat turf wel even.Edit: Ik heb gezien dat als ik opsla dat ie zegt dat ik cheats heb gebruikt maar dat is niet zo. Ik hoop dat dit zo hoort want dan sla ik em gewoon zo op met die cheats en upload ik em dadelijk. Edit2: Het is wel erg veel werk, ik ga nu slapen dan doe ik morgen de rest. @Edit: kan kloppen want ik heb zelf een paar cheats gebruikt.. @Edit2: bedankt dat je het voor me wil doen maar het hoeft niet hoor ik ga zelf ff proberen of ik het kan^_^ maar ik hou het vandaag bij dit topic. want ik vraag de laatste tijd wel veel Bewerkt: 11 juli 2007 door Kaneda1
Dinkydau Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 (bewerkt) Hier is de savegame weer, ik wou dus net de boel afmaken maar dat hoeft niet. Ik heb een minigun met flink wat kogels dus dat moet wel lukken denk ik. GTASAsf8.b Bewerkt: 11 juli 2007 door Dinkydau
Kaneda1 Geplaatst: 11 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 jah gaat wel lukken zelfs met 1 kogel... want ik gebruik inf. ammo. cheat altijd :S beetje net als noob-mode
Recommended Posts