Wijst Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 (bewerkt) Ik heb zojuist een sig gemaakt over Brothers in arms ik wil even weten wat jullie ervan vinden ik heb vanmiddag wat brushes en goede saits gekregen dus hoop dat hij geslaagd is ! Groeten wijst. Bewerkt: 10 juli 2007 door wijst Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 10 juli 2007 Rapport Geplaatst: 10 juli 2007 ik denk als dit je eerste signature is en ik zou proberen een wat betere achtergrond te maken, de tekst is wel grappig gedaan, de render kan wel het 1 en ander aan verbeterd worden. rate: 5 als je verder wil in photoshop zou je het best een kijkje kunnen nemen bij de Tutorials van het Gta Forum Reageren
Boris H. Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Qua kleur is ie wel mooi alleen de letters passen totaal niet bij de sig. Bij een sig met soldaten erin horen geen vrolijke bolle vriendelijke letters. Daarbij horen kleine smalle letters in een lijn waardoor ze er snel uitzien. 6/10 Reageren
S()nny Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 die Tips van me hebben dus tog geholpen !! je maakt duidelijk verbetering .. achtergrond misschien wat aan de saaie kant maar past wel bij de render.. probeer een beetje meer te brushe en te smudge.. leuke lichteffecten om de render heen gebrusht past er tog wel goed bij... De teks is ook wel mooi past goed bij de achtergrond.. alleen ik zou er volgende keer een border om heen doen 1px zwart.. omdat je net een beetje brushes hept geef ik je een 8/10 gr S()nny Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Ik vind het best wel een mooie sig, alleen het wat duidelijker gekunt, en als er een border bij zat was ie wel mooi geweest. Die letters passen niet zo goed bij de sig vind ik je had een anderen lettertype kunnen doen. Ik geef je een 7.0. Reageren
Bronko Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Je render zit op een mooie plek in je sig, je tekst vind ik erg mooi alleen je achtergrond vind ik minder. Er zit geen diepte in en dat witte wat je onder je brushes ziet past ook niet echt qua kleurgebruik in je sig vind ik. Majah het is al een hele verbetering ten opzichte van je vorige sig ik geef je nu een 6,5 Reageren
Ben007 Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Lettertype: 9 Plaatsing: 10 Face: 8 Kleur: 9 Render: 7,66666666666667 Plaatsing: 10 Mooiheid: 8 Ingeblend: 5 Border: 0 Stijl: 0 Dikte: 0 Kleur: 6,5 Stijl: 7 Verdeling: 6 Achtergrond: 8 Effecten: 5 Overige: 6 Bonuspunten: 8 Commentaar: Mooi basisidee,maar de uitwerking mist toch nog wat:render beter inpassen in de achtergrond,en ik zou persoonlijk ook een ander lettertype kiezen TOTAAL: 6,270833 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures | ©Flitskikker, 2007. Alle rechten voorbehouden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.