Jump to content

sound

Rensch

Recommended Posts

Hee mensen,

Ik heb ff een vraagje... ik heb net GTA Vice City weer eens geinstalleerd omdat ik San Andreas beu was ... maaruhm ... nu is mijn geluid héél raar van GTA Vice City. Alle geluiden doen het gewoon goed maar de geluiden nemen een galmend effect met zich mee ... alsof je in een kamer staat zonder meubels (als je begrijpt wat ik bedoel)

Hoe is dit te veranderen? of komt dat gewoon omdat ik een soundsystem hebt die Vice City toendertijd nog niet kende (ofzo)

Alvast bedankt

Delen op andere websites

Ooh ik zie net dat ik deze topic perongeluk bij Stories heb neergezet ... sorry Mods!!! Kannie nog verhuist worden?? ... komt waarschijnlijk omdat het zo laat is ^^

ennem,

ik weet niet precies wat voor soundsystem ik heb :o Tis iig van Creative en het is surround sound ^^

Bewerkt: door Rensch
Delen op andere websites

Ik heb hem voor je verplaatst naar het Vice City: General forum! :tu:

Ik zal je ook proberen te helpen met het probleem, want in een spel zoals GTA Vice City moet je toch wel kunnen genieten van een beetje geluid, en terrecht, super muziek in dat spel. Maar daar gaat het nu niet om. :Y Back to the problem; Je kunt kijken wat voor geluidskaart je hebt bij 'Start(en) > Uitvoeren > DXDiag > Geluid 1 (of 2) > Dan kijken bij -Naam-'. Die waarde van naam noteer je hier. Er zou ook wat mis kunnen zijn met de geluidsinstellingen van het spel.

Het is al enige tijd geleden dat ik het gespeeld hebt, maar kijk gewoon even bij Options > Sound Settings (of options) en verander de geluids gegevens, bijvoorbeeld eens. Ook doe je er verstandig aan om de nieuwste drivers te installeren die je voor creative (volgens eigen zeggen) gewoon op hen site kunt downloaden. Succes en mocht er nog wat wezen? Je kunt ons regelmatig op het forum vinden en we zullen je op weg helpen.

Succes! :tu:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...