semie Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 hallo weet iemand waar ik auto's kan downlauden voor gta ik heb er al verschilende maar de computer loop er steeds doorvast ik installer ze met de san andreas mod installer alvast bedankt Reageren
.Timothy Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Hey 'semie', Als je computer steeds door die mods vastloopt, zou ik er niet meer gaan installeren, want dan vraag je gewoon om problemen. Maar krijg je ook foutmeldingen als je zo'n mod installeert of blijft het spel gewoon hangen? Want het kan zijn dat je V2 van GTA San Andreas hebt, of je videokaart niet goed is. Maar goed, op GTAGarage.com, GTA.Gamigo.de en GrandTheftAuto.FileFront.com kun je wel wat vinden denk ik. GTA.Gamigo is gedeeltelijk Duits, maar er zijn wel genoeg automods te vinden. Ik hoop dat je nu voldoende bent geholpen, VWO-er Reageren
JoGuM Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Aanvulling aan VWO-er het kan ook nog aan SAMI liggen Reageren
semie Geplaatst: 11 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 dankje voor het antwoorden maar ze kunnen niet in het san andreas mod in staller geplaatst woorden Reageren
-Omar- Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 dankje voor het antwoorden maar ze kunnen niet in het san andreas mod in staller geplaatst woorden Dat heb ik ook wel een dat kan aan 2 dingen liggen: 1:je moet de naam o klaten die die geeft als je hem opslaat. 2:Het moet met de IMG tool. hopelijk lukt het nu Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.