Fiegel5 Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2007 (bewerkt) kan iemand voor een email sturen met een boekje over vcs en lcs als je daar zin in hebt stuur me een mail -- ××× -- >>> Door SummerBase: Op dit forum is het niet toegestaan om een e-mail adres te plaatsen. Dit hebben wij afgesproken, omdat wij de privacy van onze leden willen waarborgen. Ik heb het bij deze dus even weggehaald. <<< Bewerkt: 11 juli 2007 door SummerBase Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2007 Ik snap als ik eerlijk moet zijn niet wat je wilt? Een boekje van VCS? Dat kost geld als ik het me niet vergis hoor, dat kunnen we jouw niet zo maar geven, maar mocht je iets anders bedoelen dan hoor ik dat uiteraard graag, want misverstanden zijn nooit leuk. Dus ik wacht totdat je met een antwoord komt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2007 Boekjes kunnen we inderdaad niet geven lijkt me. Wel kun je voor LCS hier heel veel informatie vinden. Ook voor VCS heeft dezelfde site nog wat leuke informatie in petto, klik daarvoor hier maar eens. Daarnaast is er ook nog WikiGTA. Daar kun je ook veel info vinden over bijvoorbeeld auto's, wapens en personen uit de games. Heel handig dus, misschien wel net zo handig als het boekje dat normaal bij het spel zit. Kijk hieronder maar eens: WikiGTA LCS: klik WikiGTA VCS: klik Veel succes ermee, ik hoop dat je er wat aan hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 11 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2007 Boekjes kunnen we inderdaad niet geven lijkt me. Wel kun je voor LCS hier heel veel informatie vinden. Ook voor VCS heeft dezelfde site nog wat leuke informatie in petto, klik daarvoor hier maar eens.Daarnaast is er ook nog WikiGTA. Daar kun je ook veel info vinden over bijvoorbeeld auto's, wapens en personen uit de games. Heel handig dus, misschien wel net zo handig als het boekje dat normaal bij het spel zit. Kijk hieronder maar eens: WikiGTA LCS: klik WikiGTA VCS: klik Veel succes ermee, ik hoop dat je er wat aan hebt. ik bedoel zeg maar cheats en andere dingen ik weet niet waar ik die info moet vind op wiki keek ik al Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2007 Boekjes kunnen we inderdaad niet geven lijkt me. Wel kun je voor LCS hier heel veel informatie vinden. Ook voor VCS heeft dezelfde site nog wat leuke informatie in petto, klik daarvoor hier maar eens.Daarnaast is er ook nog WikiGTA. Daar kun je ook veel info vinden over bijvoorbeeld auto's, wapens en personen uit de games. Heel handig dus, misschien wel net zo handig als het boekje dat normaal bij het spel zit. Kijk hieronder maar eens: WikiGTA LCS: klik WikiGTA VCS: klik Veel succes ermee, ik hoop dat je er wat aan hebt. ik bedoel zeg maar cheats en andere dingen ik weet niet waar ik die info moet vind op wiki keek ik al Vorr die "andere dingen" moet je VCS & LCS kopen,dan zit er een boekje bij,zonder cheats,cheats kun je vinden op WIKIGTA,of op Cheatplanet(GamesRadar). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 16 juli 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2007 Boekjes kunnen we inderdaad niet geven lijkt me. Wel kun je voor LCS hier heel veel informatie vinden. Ook voor VCS heeft dezelfde site nog wat leuke informatie in petto, klik daarvoor hier maar eens.Daarnaast is er ook nog WikiGTA. Daar kun je ook veel info vinden over bijvoorbeeld auto's, wapens en personen uit de games. Heel handig dus, misschien wel net zo handig als het boekje dat normaal bij het spel zit. Kijk hieronder maar eens: WikiGTA LCS: klik WikiGTA VCS: klik Veel succes ermee, ik hoop dat je er wat aan hebt. ik bedoel zeg maar cheats en andere dingen ik weet niet waar ik die info moet vind op wiki keek ik al Vorr die "andere dingen" moet je VCS & LCS kopen,dan zit er een boekje bij,zonder cheats,cheats kun je vinden op WIKIGTA,of op Cheatplanet(GamesRadar). ik heb het boekje maar kan geen engels :$ VAKANTIE!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.