Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik hep met Wijst afgesproken dat we gingen battlen,

dit is wat we gaan doen:

design: signature

onderwerp: game

size: max 500x150

premade's: mag

inlevertijd: ZSM

tegenstander: Wijst :puh:

opmerking: ik lever de mijne in nadat wijst hm heeft ingeleverd..

Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst:

Mijn stem gaat naar Wijst die kleur bruin past goed bij de sig van Wijst. Vooral goed bij die soldaat. Maar die van Sonny is ook mooi maar mijn stem gaan naar Wijst. :)

Geplaatst:

Wijst: Best mooie sig, je bent al een stuk beter geworden met sigs maken dan eerder :puh:

Ik vind het alleen erg jammer dat je render er maar een heel klein stukje op staat.

De achtergrond is wel mooi alleen misschien een beetje te licht.

Je lettertype vind ik wel erg mooi alleen zou ik ook eens proberen om 2 verschillende lettertypes te nemen ipv 2 dezelfde.

S()nny: Mooie sig, je achtergrond past goed bij je render en dat logoding van Riddick staat ook erg mooi in je sig.

Dat witte waas die van je render af komt ziet er ook wel mooi uit en je hebt je render goed in je sig geplaatst en je naam op die arm van die gozer staat ook wel mooi.

Mijn stem gaat dus naar S()nny

Succes met jullie battle S()nny & Wijst ;)

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar: s()nny omdat de kleurencombinatie beter is en er genoeg opvulling is ^_^

Geplaatst:

Wijst: Wow, dit is al veel beter dan die PotC Sig! Mooi kleurgebruik, render past goed bij de achtergrond.

Alleen mischien mag de achtergrond een klein beetje donkerder. Een border zou ik leuk zijn.

Dat is een randje om je sig heen.

S()nny: Opzicht geen slechte sig van je maar de render staat er maar half op. Misschien had je 150 als hoogte kunnen gebruiken. Dan stond hij er helemaal op. De achtergrond past goed bij de render. Ik zou een andere kleur border hebben gebruikt. Iets wat bij de render past.

Mijn stem gaat dus toch naar: Wijst redenen zijn helemaal bovenaan goed genoemdt :)

Geplaatst:

ik vind hem echt super cool alles past bij elkaar de letters passen er ook goed bij.

Geplaatst:
ik vind hem echt super cool alles past bij elkaar de letters passen er ook goed bij.

Dit is graphics & battles dus je moet op 1 kiezen

je kiest voor mij of voor Wijst :puh:..

en een reden natuurlijk..

gr S()nny

Ik vind de signature van '' wijst '' niks bijmekaar passen lettertype past totaal niet bijmekaar render is heel raar en de kleuren zijn te vel niet echt een mooie signature.

Ik vind die van '' S()nny '' een leuke signature lettertype past er ook bij kleuren alles.

Cijfers voor beide signature's

'' S()nny '' 8,7/10.

'' wijst '' 3,4/10.

Ik raad je toch aan ( '' wijst '' ) om meer tutorials te volgen, en beter lettertype kiezen ik zeg niet dat deze lelijk is maar past niet echt bij je signature.

Mijn stem gaat duidelijker naar '' S()nny ''.

Ik vind zelf die rates hier ook niet kloppen beetje vriendjes politiek.

Bewerkt: door Muay Thai

Hoi, ik stem Sonny, vindt alles wat beter bij elkaar, passen en die andere erg groot en licht...

Bewerkt: door Medatom
Geplaatst:

Ik vind ze allebei heel mooi, maar bij die van Wijst vind ik de kleur mooier passen.

Dus m'n stem gaat naar Wijst en niet naar:

S()NNY!

Geplaatst:

Ik ga voor die van s()nny omdat, die van Wijst vind ik te licht en die van s()nny is mooi rustig en duidelijk :D

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...