Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb weer een probleem met het Hidden Interiors Universe.

Ik ben via het Hidden Interoirs Universe naar SFPD Headquarters gegaan maar ik zou er ook graag echt binnengaan (in plaats van er altijd te moeten rondzweven...) Weet er iemand een gaatje in het gebouw of een marker ergens?

Alvast bedankt

Geplaatst:

Ik weet niet of er een stuk van het gebouw unsolid is.

Maar er is een manier om via een Marker het SFPD gebouw in te gaan.

Het enige probleem is dat je zeer dicht bij de red zone zit en daarom dus wel een poging of 2 nodig hebt voordat het lukt.

Zo ga je naar de marker.

Ga via de Ganton Gym hemel A in. Vlieg nu naar de Brothel marker en ga erin. Je zit nu in hemel B . Vlieg nu naar het Las Venturas planning department. Je kan nu het interieur van de LVPD HQ zien. Vlieg daar op.

Kijk nu naar het westen en je ziet een marker zweven samen met 3 body armors.

Je moet als je naar deze marker vliegt goed uitkijken dat je niet per onmgeluk in de Red Zone terecht komt.

Als je bij de marker bent stap er dan in.

Je bent nu in het SFPD gebouw. :klap:

Geplaatst: (bewerkt)

Je kunt ook het gebouw betreden zonder al deze moeite met de jetpack, dat is door middel van een mod, waarmee je heel veel gebouwen/huizen inkan. Denk hierbij aan Jizzy's Pleasure Domes, Sweet's huis, die van Ryder, etc. Voor deze mod moet je echter wel een nieuw spel starten, je hoeft echter geen main.scm te vervangen. Maar anders kun je niet door de markers. Ik zal deze mod echter wel eerst moeten opzoeken, ik heb hem niet meer. Dus mocht je interesse hiervoor hebben, je weet me vast wel te vinden.

@Hieronder: Uitgesloten dus ;)

Bewerkt: door Donwell
Geplaatst:

Maar ik heb SA op de PS2 dus ik kan geen mods gebruiken

Nu we het toch over Hidden Interiors hebben, ik wil ook eens graag naar het Interieur gaan van de Shamal, maar als ik naar de aangegeven plaats ga, vind ik niks... Weet er hier ook iemand een oplossing voor?

>>> Door Lantyz: Onnodige quote verwijderd en dubbelpost samengevoegd. Gebruik de 'bewerk'-knop om posts aan te passen, svp.<<<

Geplaatst:

Het interieur van de Shamal ligt wat hoger dan de rest van de interieuren. Het is ook erg klein en kan daarom nog wel eens lastig zijn deze te vinden.

Ik heb hem zelf ook nog nooit gezien. :cry:

Geplaatst: (bewerkt)

Deze is er, met de teleport. Jarno had ooit een topic hierover gemaakt, ik zal hem eventjes opzoeken. In dit topic staan alle coördinaten van alle Hidden Interiors, dus heel handig.

Edit: Gevonden, het desbetreffende topic zul je hier aantreffen.

Bewerkt: door Donwell
Geplaatst:
Maar ik heb SA op de PS2 dus ik kan geen mods gebruiken

Nu we het toch over Hidden Interiors hebben, ik wil ook eens graag naar het Interieur gaan van de Shamal, maar als ik naar de aangegeven plaats ga, vind ik niks... Weet er hier ook iemand een oplossing voor?

>>> Door Lantyz: Onnodige quote verwijderd en dubbelpost samengevoegd. Gebruik de 'bewerk'-knop om posts aan te passen, svp.<<<

Haha, ik heb nog een trucje voor op de ps2 waardoor je wél in Jizzy's please domes enz kan.

Start new game en laat het introfilpje afspelen.

Als je het steegje waar je eruit word gegooit in word gereden voer je snel een of twee keer de jetpack cheat in.

Nu vlieg je niet uit de auto maar zie je 2 vlammetjes op de weg en komt er wasted te staan.

Nu sta je bij het ziekenhuis in Los Santos en kun je alle gebouwen in!!!(waar je met missies in komt)

Geplaatst:
Ik weet niet of er een stuk van het gebouw unsolid is.

Maar er is een manier om via een Marker het SFPD gebouw in te gaan.

Het enige probleem is dat je zeer dicht bij de red zone zit en daarom dus wel een poging of 2 nodig hebt voordat het lukt.

Zo ga je naar de marker.

Ga via de Ganton Gym hemel A in. Vlieg nu naar de Brothel marker en ga erin. Je zit nu in hemel B . Vlieg nu naar het Las Venturas planning department. Je kan nu het interieur van de LVPD HQ zien. Vlieg daar op.

Kijk nu naar het westen en je ziet een marker zweven samen met 3 body armors.

Je moet als je naar deze marker vliegt goed uitkijken dat je niet per onmgeluk in de Red Zone terecht komt.

Als je bij de marker bent stap er dan in.

Je bent nu in het SFPD gebouw. :klap:

Ik heb nu geprobeerd om op die manier in het gebouw te komen. Ik zie de marker wel maar ik kzn er niet bij omdat hij in dat onzichtbare gebouw zit. Je ziet ook allemaal politie wapens liggen dus het is zeker dat dat het gebouw is. Maar dus hiermee is mijn probleem nog niet opgelost... :cry:

Geplaatst:

Dan zal je via hemel G er naar toe moeten gaan.

Het interieur bevind zich namelijk in deze hemel. Of er een bepaalt deel is wat unsolid is zal ik even controleren. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...