Dennizzzz Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Hallo, Ik ben al een hele tijd niet online geweest, vandaar dat ik me verbaas over het aantal leden dat erbij is gekomen.. Sommige herken ik nog wel, de meeste zijn nu moderator.. Maar mijn vraag, waarvoor ik dit topic open: Ik wil graag de texture van de Pony, of een ander soort busje, veranderen zodat ik er zelf reclame op kan zetten.. Alleen waneer ik het TXD bestand open, zie geen buitenkant ofzo, alleen maar interieur en velgen.. Kan iemand mij uitleggen hoe dit werkt? Dennis Reageren
DaBeast Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 (bewerkt) Klopt, San Andreas heeft geen 'skin' meer als Vice City of GTA3. Maar hij gebruikt gewoon 'genetrick' textures, die op alle auto's worden gebruikt. Deze zogenaamde Genetrick TXD kan je vinden in #:\Program files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models\generic\vehicle.txd . Hierin kan je dingen vinden van Autolamp textures tot nummerplaten. Omdat SA geen bodymap gebruikt (standaart toch niet) zal je zelf de model moeten aanpassen en de reclame er op mappen in een model programma zoals 3DS Max of Zmodeler. Maar aangezien je nog niet echt veel ervaring hebt (en het te moeilijk is om het uit te leggen in 1 post) wil ik het best voor je doen (als het maximaal 2 voertuigen zijn). Stuur gerust een PBtje. Vriendelijke groeten, DaBeast Bewerkt: 11 juli 2007 door DaBeast Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 11 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Nog een vraagje: Als ik een gebouw wil Texturen ( in dit geval De Showroom in SF) Dan krijg ik de bestanden er niet meer in bij de TXD workshop, hij zegt dan ''steam read error'' Nu wilde ik de afbeelding naar 16 bit saven, maar dan gaat veel kleur verloren.. Wat is het probleem? Reageren
Wazuup Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Je hebt die textures geëdit met photoshop? In dat geval moet je even opnieuw opslaan door hem te openen met de windows viewer voor afbeeldingen en op het save-discje te klikken. Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 12 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Bedankt, dat was het! Nu kan ik weer aan de slag Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.