street_racing Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 (bewerkt) ik kan w"el een pic maken waar er iets beweegt maar kan dan het neit invoegen ??? Bewerkt: 29 januari 2008 door RonaldVC Reageren
QuaZ Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Dit is geen 'tutorial', maar ik kan je hier niet mee helpen Reageren
Gangsta Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Bedoel je dat je het niet kan opslaan? Sla het op als .gif en noem het bijvoorbeeld: MijnGifbestandje. Bedoel je dit? Reageren
street_racing Geplaatst: 11 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Bedoel je dat je het niet kan opslaan?Sla het op als .gif en noem het bijvoorbeeld: MijnGifbestandje. Bedoel je dit? zo iets ik kan het ijgenlijk wel opslaan maar dna niet openen uploaden men anamatie :s:s:s:s:s Reageren
Gangsta Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Bedoel je dat je het niet kan opslaan?Sla het op als .gif en noem het bijvoorbeeld: MijnGifbestandje. Bedoel je dit? zo iets ik kan het ijgenlijk wel opslaan maar dna niet openen uploaden men anamatie :s:s:s:s:s Dus.., je weet hoe je je animatie kan opslaan. Nu nog alleen uploaden? Op het internet? Dat kan via Imageshack.us Daar kan je je .gif uploaden. Reageren
street_racing Geplaatst: 11 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Bedoel je dat je het niet kan opslaan?Sla het op als .gif en noem het bijvoorbeeld: MijnGifbestandje. Bedoel je dit? zo iets ik kan het ijgenlijk wel opslaan maar dna niet openen uploaden men anamatie :s:s:s:s:s Dus.., je weet hoe je je animatie kan opslaan. Nu nog alleen uploaden? Op het internet? Dat kan via Imageshack.us Daar kan je je .gif uploaden. ja maar dan beweegt het neit dat is net men probleem Reageren
mattiejj Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 je moet hem opslaan met Save for web, en dan gif. dan werkt ie wel volgens mij Reageren
street_racing Geplaatst: 11 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 je moet hem opslaan met Save for web, en dan gif. dan werkt ie wel volgens mij zal is proberen alvast bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.