S()nny Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 eerlijk gezegd ik hep er niet zolang over gdaan en ik vind hm zelf ook niet zo mooi.. maar hier is die: graag rates & comments ik kan het begrijpen als ik slechte cijfers krijg dan ben ik het er helemaal mee eens gr S()nny Reageren
JeremyGFX Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 net wat je zegt van ik vind hem zelf niet zo mooi maar dat geeft niet je hebt hem er iets ingeblend en haast geen effecten aan toegevoegd ik geef je een hmm. 6/10 S()nny ik heb nog wel een mooie tut voor je *TUT* hij is wel in het engels maar dat snap je wel denk ik veel plezier er aan! Reageren
S()nny Geplaatst: 11 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 (bewerkt) ik hou nie van tuts volgen ik hou er meer van om zelf een beetje te ontdekken, maar bedankt voor je rate gr S()nny Bewerkt: 11 juli 2007 door S()nny Reageren
JeremyGFX Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 ik hou nie van tuts volgen ik hou er meer van om zelf een beetje te ontdekken, maar bedankt voor je rate gr S()nny oke i goed maar je leerd er echt veel van en ik doe tuts ook nooit helemaal na op het laatst dan experimenteer ik ook en dan komt er soms echt wat moois uit! Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Ik vind hem wel mooi. Vooral omdat je naam onder Raphaels voet staat. Reageren
S()nny Geplaatst: 11 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 (bewerkt) Ik vind hem wel mooi. Vooral omdat je naam onder Raphaels voet staat. bedankt hoor !! maar zou je ff willen raten (en cijfer geven) Bewerkt: 11 juli 2007 door S()nny Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.