PowerPats Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 (bewerkt) Zoals de titel zegt wordt het scherm zwart als het spel is geladen ik heb het net pas binnengekregen van bol maar hij doet het niet terwijl mijn vorige (die nu kapot is) het wel deed weet iemand een oplossing ? ik heb het spel al opnieuw geinstaleerd maar hij doet het nog steeds niet ik ben bang dat ie het niet meer doet omdat mijn vorige cd kapot ging door een fout in de cd zelf dus kan deze cd dat ook hebben ? kan iemand me snel helpen want dan kan ik het nog snel inruilen als er egt een fout in zit. Bewerkt: 11 juli 2007 door powerpats Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Zoals de titel zegt wordt het scherm zwart als het spel is geladen ik heb het net pas binnengekregen van bol maar hij doet het niet terwijl mijn vorige (die nu kapot is) het wel deed weet iemand een oplossing ?ik heb het spel al opnieuw geinstaleerd maar hij doet het nog steeds niet ik ben bang dat ie het niet meer doet omdat mijn vorige cd kapot ging door een fout in de cd zelf dus kan deze cd dat ook hebben ? kan iemand me snel helpen want dan kan ik het nog snel inruilen als er egt een fout in zit. Verwijder GTA eens via het congifuratiescherm. Via die manier wordr echt alles verwijderd, en wordt er niets achtergelaten. Tevens lijkt het me sterk dat je nieuwe DVD het eveneens niet doet, enkel omdat jou oude kapot is gegaan. In principe heeft dat niets met elkaar te maken. Je zou eventueel wat drivers voor je videokaart kunnen downloaden. Het kan namelijk voorkomen dat een spel die het voorheen wel deed, het ineens niet (goed) meer doet. Anders lijkt het me wel even slim de DVD om te ruilen. Reageren
PowerPats Geplaatst: 11 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 (bewerkt) Ik heb gemerkt dat de versie die ik bij bol heb gekocht een versie 1.0 is zou het helpen als ik een patch van 2.0 download ??? ik stel deze vraag omdat ik voor de pc altijd v2.0 had of maakt het niks uit ? Hij doet het ik moest het gewoon als administrator uitvoeren omg ik ben zo blij egt bedankt voor jullie hulp iedereen !!! ik hou van jullie allemaal !!!!! mijn leven is weer perfect Bewerkt: 11 juli 2007 door powerpats Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.