Las Vegas Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Hoe ontkoppel je een trailer tijdens het rijden? Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 ik denk dat je een trailer van een truck bedoelt? ik denk niet dat het door een toets kan maar je kan wel hele scherpe bochten maken om hem af te werpen Reageren
Las Vegas Geplaatst: 11 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 I know maar mischien kon het Scherpe bocht maken met 3 trailers achter je vrachtwagen gaat beetje moeilijk. Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 linx2 zei: I know maar mischien kon het Scherpe bocht maken met 3 trailers achter je vrachtwagen gaat beetje moeilijk. kan je 3 trailers achter je vrachtwagen hangen? wist ik niet eens.... Reageren
JeGe Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 (bewerkt) Hoe hang je 3 trailers aan je vrachtwagen?? Een mod ofzo? Te laat @linx2: hoe krijg je 3 trailers aan elkaar vast?? Bewerkt: 11 juli 2007 door JeGe Reageren
Las Vegas Geplaatst: 11 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Ja maar is wel hoop werk om er 3 achter mekaar tekrijgen en vooral achteruit rijden ermee en als je zoveel meter van je voertuigen verwijderd bent dan gaat er automatisch 1tje weg Heb nog ff vraagje petrotr staat als 584e bij vehicles dus ik deed petrotr in me trainer maar die kent hem niet enigste wat hij kent is petro dat is nummer 514 staat weergeven als petro maar in lijst als petrol (handling) Wat is dan die code voor die petrotr? mischien is er een lijstje met trailers bijv. artict1,2,3 en nog een paar? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.