dokkie88 Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 hierbij iemand die zo lief wil zijn om mij te helpen met deze irritante missie. Ik heb al iemand gezien die een filmpje heeft gemaakt die het binnen 5 minuten haalde, maar ik kom gewoon niet onder de 7.30 minuten, en ik heb geen idee hoe dat kan . maar goed, hierbij de saved game, ik schijn een cheat gebruikt te hebben waar ik niks vanaf weet, maar dit is ook niet merkbaar in de game zelf. alvast bedankt GTASAsf1.b
HerrieM Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Gehaald: Monster + $5.000 Veel plezier ermee. Hoe krijgen we het voor elkaar BaasB
BaasB Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 (bewerkt) hierbij iemand die zo lief wil zijn om mij te helpen met deze irritante missie.Ik heb al iemand gezien die een filmpje heeft gemaakt die het binnen 5 minuten haalde, maar ik kom gewoon niet onder de 7.30 minuten, en ik heb geen idee hoe dat kan . maar goed, hierbij de saved game, ik schijn een cheat gebruikt te hebben waar ik niks vanaf weet, maar dit is ook niet merkbaar in de game zelf. alvast bedankt Doe ik wel even. EDIT: Op dezelfde seconde... Veel plezier Herrie. Bewerkt: 11 juli 2007 door BaasB
dokkie88 Geplaatst: 11 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 wat een snelle reactie. bedankt
Recommended Posts