Jump to content

Hele rare e-mail die zichzelf heeft doorverzonden.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Dag mensen,

Mijn pa heeft in zijn outlook een rare e-mail bij verzonden berichten staan die hij zelf niet heeft verzonden. In de e-mail staat dat hij is verzonden aan een aantal mensen waarvan de helft ons onbekend is. Ook zat er een .txt bestandje in de bijlage. Ik heb even screens gemaakt. Weet iemand wat dit is en kan het kwaad voor de PC?

De e-mail:

foto2gp5.png

En de bijlage:

foto1zl6.png

De e-mail komt ook van een afzender die wij helemaal niet kennen. De virusscanner gaf geen melding over het bericht dus is het een virus? Of iets anders?

Alvast bedankt,

:cya:

Boris H.

Bewerkt: door Boris H.
Geplaatst:

Je vader heeft waarschijnlijk een spambericht geopend, en dat bericht heeft zichzelf weer doorgestuurd naar iedereen in zijn adressenlijst.

Geplaatst:

Waarschijnlijk heb je gewoon een spam berichtje geopend, waarmee die email zijn eigen aan gemaakt heeft en van zelf doorgestuurd heeft naar bekende en onbekende email adressen. Als ik jou was zou ik het eens controleren met een anti virus of een andere scanner dat ook je emails door neemt, en als je geen fouten of waarschuwingen hebt, gewoon die email verwijderen. Ik zou het ook na een paar dagen nog is nakijken. Het kan zijn dat de email er dan terug staat, als hij er terug staat, moet je gewoon de zelfde actie herhalen. Of je PC eens grondig opkuisen van spyware. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...