Jump to content

Exclusieve content voor Xbox 360 in Lente 2008


Reinier93

Recommended Posts

Dit staat op www.ownage.nl

We weten allemaal dat Rockstar en TakeTwo Interactive hun nieuwe Grand Theft Auto in oktober 2007 uit zullen brengen op de PlayStation3 en de Xbox360. Vorig jaar liet Peter Moore vol trots een tattoe zien met het GTA IV logo op zijn arm. Dit jaar wist de topman van Microsoft tijdens de E3 2007 Microsoft press conference te vertellen dat de exclusieve content voor GTA IV uit twee episodes zal bestaan.

Zoals gezegd wordt de game in oktober verwacht. Ongeveer een half jaar na de release zal de nieuwe - exclusieve - content voor GTA IV beschikbaar komen op de Xbox360. Peter Moore stelde dat je het gehele verhaal van GTA IV alleen op Xbox360 kunt spelen. Dit zou betekenen dat de nieuwe content zal bestaan uit nieuwe missies binnen de Grand Theft Auto verhaallijn. Deze nieuwe content wordt in de lente van 2008 verwacht.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht dat het hier al een keer geplaatst was ergens? In ieder geval goed nieuws voor de Xbox 360 bezitters. Ongeveer een half jaar na de release ben je er wel mee uitgespeeld en dan komen er weer nieuwe missie's of een nieuw eiland o.i.d.(staten island?) en ben je weer een paar maanden bezig met GTA IV. Alleen jammer dat het waarschijnlijk weer geld gaat kosten. Ik verwacht dat het net zoals alle andere game-content op Marketplace 800 microsoft point gaat worden. Die microsoft points koop je per 2100 voor 24,99. Maar ik heb het er wel voor over. Op deze manier blijft GTA IV vernieuwend en leuk. Ik hoop dat Rockstar games er wat moois van maakt. Misschien is dit wel de reden waarom staten island niet in GTA IV zit. Misschien willen ze dit eiland later als extra download aan gaan bieden. We zullen het wel zien.

Groetjes, :cya:

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het best wel b*llsh*t[/font] is(sorry voor het woord, maar anders kan ik het niet zeggen) dat je de verhaallijn alleen op de Xbox 360 kan uitspelen en niet op de PS3, omdat die geen exclusieve dlc. heeft.

EDIT: Niet dat ik een PS3 ga halen ofzo, maar toch, Lijkt me niet leuk als je lekker bezig bent en je zou b.v. bij 3 kwart van de missies ineens niet meer verder kunnen. Stel bij SA: Je bent bezig met uhh. De missies bij "The Four Dragons" in LV, en je volgende missie is de bank van Catalina beroven, en je kan dan niet meer verder, dat lijkt me echt zó verschrikkelijk *en dan iets waar ik eigenlijk geen woorden voor heb*

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij zullen dat nieuwe missies zijn en zal je zowel via PS3 als de XBOX360 de verhaallijn kunnen uitspelen.

De XBOX360 zal dan waarschijnlijk een vervolg breien aan de verhaallijn door enkele nieuwe missies uit te brengen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zal wel in de vorm van extra missie's zijn hoor. Ik verwacht niet dat Rockstar de laatste tien missie's op de PS3 versie weglaat en die bij de X360 als extra content aanbied. Als het in de vorm van missie's zal zijn zal het wel zoiets zijn; Na het uitspelen van de verhaallijn en het downloaden van extra content krijg je(door de extra content) een telefoontje van iemand waarvoor je kan gaan werken. Je kan dan wat missie's voor die persoon doen. De PS3 zal dit dan dus niet hebben maar het is dus geen gemis voor de verhaallijn. De verhaallijn kun je dus gewoon op beide versie's uitspelen maar de Xbox 360 versie heeft net dat extra om je na het uitspelen van de game nog wat extra te vermaken. Je hoeft dus niet bang te zijn om een mindere versie te hebben waarin je maar een half verhaal hebt wat na tweederde ophoudt. De X360 versie heeft alleen maar wat extra vermaak, meer niet. Er is trouwens ook een grote kans dat de extra content geen missiepak is maar bijvoorbeeld een extra set auto's of een nieuw eiland of een nieuw savehuis. Het kan van alles zijn maar ik heb er het volste vertrouwen in dat Rockstar games er iets goeds van maakt.

Groetjes, :cya:

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zal wel in de vorm van extra missie's zijn hoor. Ik verwacht niet dat Rockstar de laatste tien missie's op de PS3 versie weglaat en die bij de X360 als extra content aanbied. Als het in de vorm van missie's zal zijn zal het wel zoiets zijn; Na het uitspelen van de verhaallijn en het downloaden van extra content krijg je(door de extra content) een telefoontje van iemand waarvoor je kan gaan werken. Je kan dan wat missie's voor die persoon doen. De PS3 zal dit dan dus niet hebben maar het is dus geen gemis voor de verhaallijn. De verhaallijn kun je dus gewoon op beide versie's uitspelen maar de Xbox 360 versie heeft net dat extra om je na het uitspelen van de game nog wat extra te vermaken. Je hoeft dus niet bang te zijn om een mindere versie te hebben waarin je maar een half verhaal hebt wat na tweederde ophoudt. De X360 versie heeft alleen maar wat extra vermaak, meer niet. Er is trouwens ook een grote kans dat de extra content geen missiepak is maar bijvoorbeeld een extra set auto's of een nieuw eiland of een nieuw savehuis. Het kan van alles zijn maar ik heb er het volste vertrouwen in dat Rockstar games er iets goeds van maakt.

Groetjes, :cya:

Boris H.

ja het is waarschijnlijk minstens een verlenging van de verhaallijn..omdat het voor uren nieuwe gameplay moet zorgen. alleen extra set auto's zal het dus net zijn.

de ps3 en xbox 360 versie zonder downloadable content moet je ook gewoon uit kunnen spelen..alleen je hebt wat extra met downloadable content..met 360 heb je dan dus bijvoorbeeld 250 gamerpoints meer te verdienen met het content pack, zoals je bij meer games ziet. dan heb je ipv 1000 gamerpoints te verdienen 1250.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ook dat het extra missies zijn, en niet de laatste 10 missies van de verhaallijn ofzo, maar als je deze quote even ziet:

Peter Moore stelde dat je het gehele verhaal van GTA IV alleen op Xbox360 kunt spelen. Dit zou betekenen dat de nieuwe content zal bestaan uit nieuwe missies binnen de Grand Theft Auto verhaallijn. Deze nieuwe content wordt in de lente van 2008 verwacht.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

het moet wel extra missies na het slot zijn dan. anders staat er opeens word vervolgt ofzo en dat krijg je dan nooit te zien omdat je geen xkots hebt. volgens mij weten de gasten van rockstar zelf nog niet eens wat het extra stuk word. ik denk zelf om maar een voorbeeld te geven zoiets. eerst was er harry potter1 die had zijn eigen verhaal. en dan komt er harry potter twee met eigen verhaal maar wel met de zelfde personen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zal wel in de vorm van extra missie's zijn hoor. Ik verwacht niet dat Rockstar de laatste tien missie's op de PS3 versie weglaat en die bij de X360 als extra content aanbied. Als het in de vorm van missie's zal zijn zal het wel zoiets zijn; Na het uitspelen van de verhaallijn en het downloaden van extra content krijg je(door de extra content) een telefoontje van iemand waarvoor je kan gaan werken. Je kan dan wat missie's voor die persoon doen. De PS3 zal dit dan dus niet hebben maar het is dus geen gemis voor de verhaallijn. De verhaallijn kun je dus gewoon op beide versie's uitspelen maar de Xbox 360 versie heeft net dat extra om je na het uitspelen van de game nog wat extra te vermaken. Je hoeft dus niet bang te zijn om een mindere versie te hebben waarin je maar een half verhaal hebt wat na tweederde ophoudt. De X360 versie heeft alleen maar wat extra vermaak, meer niet. Er is trouwens ook een grote kans dat de extra content geen missiepak is maar bijvoorbeeld een extra set auto's of een nieuw eiland of een nieuw savehuis. Het kan van alles zijn maar ik heb er het volste vertrouwen in dat Rockstar games er iets goeds van maakt.

Groetjes, :cya:

Boris H.

ja het is waarschijnlijk minstens een verlenging van de verhaallijn..omdat het voor uren nieuwe gameplay moet zorgen. alleen extra set auto's zal het dus net zijn.

de ps3 en xbox 360 versie zonder downloadable content moet je ook gewoon uit kunnen spelen..alleen je hebt wat extra met downloadable content..met 360 heb je dan dus bijvoorbeeld 250 gamerpoints meer te verdienen met het content pack, zoals je bij meer games ziet. dan heb je ipv 1000 gamerpoints te verdienen 1250.

Rockstar woordvoerder Hosi Simon geeft aan dat GTA IV even goed draait op zowel de Xbox 360 als PS3. Daar voegt hij vervolgens het volgende aan toe:

They're identical games. We're not hardware makers, and we're not like a pawn between these companies, we try not to be as much as we can. We make great games for people to enjoy on whichever system they want. But I guess if you want the complete experience with the episodes, then yeah, you should buy the 360, I suppose.

:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het zal wel in de vorm van extra missie's zijn hoor. Ik verwacht niet dat Rockstar de laatste tien missie's op de PS3 versie weglaat en die bij de X360 als extra content aanbied. Als het in de vorm van missie's zal zijn zal het wel zoiets zijn; Na het uitspelen van de verhaallijn en het downloaden van extra content krijg je(door de extra content) een telefoontje van iemand waarvoor je kan gaan werken. Je kan dan wat missie's voor die persoon doen. De PS3 zal dit dan dus niet hebben maar het is dus geen gemis voor de verhaallijn. De verhaallijn kun je dus gewoon op beide versie's uitspelen maar de Xbox 360 versie heeft net dat extra om je na het uitspelen van de game nog wat extra te vermaken. Je hoeft dus niet bang te zijn om een mindere versie te hebben waarin je maar een half verhaal hebt wat na tweederde ophoudt. De X360 versie heeft alleen maar wat extra vermaak, meer niet. Er is trouwens ook een grote kans dat de extra content geen missiepak is maar bijvoorbeeld een extra set auto's of een nieuw eiland of een nieuw savehuis. Het kan van alles zijn maar ik heb er het volste vertrouwen in dat Rockstar games er iets goeds van maakt.

Groetjes, :cya:

Boris H.

ja het is waarschijnlijk minstens een verlenging van de verhaallijn..omdat het voor uren nieuwe gameplay moet zorgen. alleen extra set auto's zal het dus net zijn.

de ps3 en xbox 360 versie zonder downloadable content moet je ook gewoon uit kunnen spelen..alleen je hebt wat extra met downloadable content..met 360 heb je dan dus bijvoorbeeld 250 gamerpoints meer te verdienen met het content pack, zoals je bij meer games ziet. dan heb je ipv 1000 gamerpoints te verdienen 1250.

Rockstar woordvoerder Hosi Simon geeft aan dat GTA IV even goed draait op zowel de Xbox 360 als PS3. Daar voegt hij vervolgens het volgende aan toe:

They're identical games. We're not hardware makers, and we're not like a pawn between these companies, we try not to be as much as we can. We make great games for people to enjoy on whichever system they want. But I guess if you want the complete experience with the episodes, then yeah, you should buy the 360, I suppose.

:puh:

ja..en wat wil je daarme zeggen? :puh:

btw je sig klopt voor geen meter..behalve de grammatica is het altijd nog exclusive en goes :puh: niet exclusief en goese

Link to comment
Delen op andere websites

Dat Rockstar north Xbox 360 versie aan beveelt.

hij zegt dat hij eigenlijk op alle consoles het spel wil laten spelen omdat hij dat de mensen gunt, en niet aansluiten bij een console. alleen (omdat microsoft zoon verleidelijk aanbod deed) op de xbox360 kan je de complete ervaring opdoen omdat je alleen daar die extra content hebt.

zelf denk ik dus dat hij eigenlijk zo onpartijdig mogelijk wil zijn maar hij zich laat verleiden met geld maar gelukkig ook niet te veel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...