Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Weer een nieuwe sig .

Wolferine:

wolferinerp3.jpg

Edit:

Laatste sig die ik hier maak .

Bewerkt: door .Syfes
Geplaatst:

Het ziet er wel leuk uit alleen wel aan te lichte kant maar past wel erbij, dat streep eronder vind ik niet echt mooi.

Lettertype is wel leuk gemaakt achtergrond past goed bij de render, leuke lichteffeten gebruikt maar probeer ook gewoon een keer te brushen of een andere stijl te gebruiken, of je sig sharper doen zal ook wel leuk erbij staan.

Je hebt vaak van die lichte sigs met veel lichteffect ik zeg niet dat het lelijk is, maar adviseer je ook eens om een andere stijl te nemen deze signature is wel mooi opzich alleen is weer ongeveer hetzelfde net zoals je andere sigs alleen dan een andere render en andere kleuren.

Ik vind je effecten om je render heen heel leuk en mooi, toch adviseer ik je om een andere lettertype te nemen als je een soort comic held neemt als render ook een stripachtige text zou wel goed erbij staan naar mijn mening.

Kortom leuke signature maar probeer andere stijl een 8,2/10 voor deze signature.

wel leuke sig hoor maar ik vind de BG wat leeg..

en je hept weer zon smudgeeffect door het midden gedaan

(vind ik nit zo mooi)

en zoals hier boven vermeld probeer eens een andere stijl..:puh:

rate:8/10

gr S()nny

Edit: vind je het nix meer aan ofzo?? ( je kan tog af en toe nog een x een sigje maken) :puh:

Bewerkt: door S()nny
Geplaatst:

Bedankt hoor Muay-Tai en S()nny.Maar kunnen er er meer mensen raten want 2 rates vindt ik weinig.

Edit:

Ik ben het totaal niet beu maar ik krijg elke keer maar 2 rates .Dus waarom de moeite doen.

Maar dit bespreken we wel verder af op msn.

MSN: CENSUUR

>>> Door RonaldVC: Email adressen openbaar maken op het forum is tegen de regels, via pb mag je wel emailadressen uitwisselen. Vandaar je emailadres verwijderd.<<<

Geplaatst:

Wat een makkelijke sig, lijkt net of je er de kont mee hebt afgeveegd :eten:

Nee, maar echt, ik vind hem niet mooi. De kleuren zijn te monotone enzo, 3,5/10

Geplaatst:

Kun je wat beleefder commentaar geven op men sig ja!!!!! :ch:

Ik heb er heel lang over gedaan om dit te kunnen maken.

Zijn er nog andere mensen die kunnen raten

Wat een makkelijke sig, lijkt net of je er de kont mee hebt afgeveegd :eten:

Nee, maar echt, ik vind hem niet mooi. De kleuren zijn te monotone enzo, 3,5/10

WHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAA :schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater:

Lol houd beetje normaal AUB.

Edit : Sorry voor reactie ik lag even plat.

Bewerkt: door Muay Thai
Geplaatst:

wat ik al eerder zij in ander topic ;)

GFXmaster en .syfes wat zijn jullie Kinderachtig bezig! hou oud zijn jullie, net 5? leer elkaar gewoon respecteren en ga niet domweg van zulke opmerkingen maken want zo verpest je heel de sfeer in de graphic forum.

rate:

ik vind je sigs veels te veel op elkaar lijken .syfes, hoelang gebruik je de style van "bg maken *trouwens wel mooi aan de rechtrkant hier* render, en daarover de effecten* als ik jou was zou ik stoppen met deze style, waarom? je doet ten eerste je effecten over je render waardoor er dingen veranderen daarvan *denk aan de kleur en helderheid* en die stipjes die je maakt met brush tool heb ik nu al in 99% van al je signatures gezien.

probeer zowiezo wat moeilijke tuts te volgen ook al wil je dat niet *als jij dat was die dat had gezegd tenminste*

cijfer: 4,8/10

Ps: ik hoop niet dat ik nu ook op al mijn sigs gelijk bad-evil rates krijg omdat ik hier mijn mening zeg :)

Geplaatst:

.Syfes en GFXMaster, hierbij waarschuw ik jullie, hou op met ruziën, en praat het desnoods per pb uit met elkaar. Zie ik van één van jullie nog zo'n zinloze opmerking ergens hier op het forum plaatsen ontvang je per direct een warn van 20%. Hopelijk is het nu duidelijk...

En voor de rest, probeer zulk soort opmerkingen maar gewoon te negeren, en post gewoon om het design te raten. Zo houden we de topics schoon, en worden ze niet overspoeld met offtopic berichten.

Nu weer ontopic graag..

wolferinerp3.jpg

Ik vind hem best goed gelukt. Ik vind toch je render iets te fel. Hij mag wel fel zijn, past er goed bij, maar niet zó fel. Mooie 'wolkjes' aan de zijkant van je render. Die vullen de sig ook goed en mooi op. Misschien kan je beter een ander font gebruiken. Misschien eentje waar wat meer 'actie' in zit. Maar wel goede plek gekozen en goede kleur. Leuke border, maar ik had het beter gevonden als hij er helemaal rond ging. Oh, nu het cijfer. Dat haat ik. :puh: Umm... Een 7.8/10. Kutgw!

En over dat er maar twee mensen raten, dat gebeurt bij mij ook, maar ik stop toch ook niet gelijk. Twee goede rates is beter dan tien slechte. Trouwens, waar post je ze dan? Kom ik wel een kijkje nemen. :Y

@IB: Ik vind van wel. :)

Bewerkt: door Tunix
Geplaatst:

Rate:

Alweer (al is het de laatste) een mooie signature. De stijl blijft hetzelfde , maar is niet erg, ieder zijn stijl :D . Dat is mooi om weer te zien, wat ook opvalt is de gloed op Wolverine's gezicht. Mooi gedaan. De spatters zijn ook erg toepasselijk op deze signature. Maar toch een minpuntje is de lichte layer die je erop hebt gelegd moest die weg zijn zou het een tikkeltje mooier geweest zijn. Lettertype is gepast vind ik, sober en net geplaatst. De border vult het geheel aan, en dus alweer een prachtige signature :)

Cijfer voor deze Signature

9.7/10

IB

Goede rate?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...