Jump to content

loaden


Rensch

Recommended Posts

Hee mensen,

Ik had gisteren mijn oude GTA III weer eens uit de kast getrokken omdat ik GTA SA niet meer zo veel aan vond en ik niet meer kon herinneren hoe GTA III ook alweer ging.

Nu had ik 'm gister geinstalleerd en wat gespeeld en vervolgens gesaved. Alleen nu wilde ik 'm toenet weer loaden en ineens load hij m'n savegame niet meer! Als het balkje onderaan het scherm helemaal vol is hoor ik ineens <TUNK> (het geluidje wat je ook krijgt bij msn als je maar op backspace blijft drukken ... ) en als ik dan op de right mouse button klik hoor ik weer <TUNK> ... het enige wat ik kan doen is dan op ESC drukken waarna er staat: er is een fout opgetreden, raport verzenden? blablabla ...

Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit kan fixen??

Alvast bedankt!! _O_

Bewerkt: door Rensch
Link to comment
Delen op andere websites

Hee mensen,

Ik had gisteren mijn oude GTA III weer eens uit de kast getrokken omdat ik GTA SA niet meer zo veel aan vond en ik niet meer kon herinneren hoe GTA III ook alweer ging.

Nu had ik 'm gister geinstalleerd en wat gespeeld en vervolgens gesaved. Alleen nu wilde ik 'm toenet weer loaden en ineens load hij m'n savegame niet meer! Als het balkje onderaan het scherm helemaal vol is hoor ik ineens <TUNK> (het geluidje wat je ook krijgt bij msn als je maar op backspace blijft drukken ... ) en als ik dan op de right mouse button klik hoor ik weer <TUNK> ... het enige wat ik kan doen is dan op ESC drukken waarna er staat: er is een fout opgetreden, raport verzenden? blablabla ...

Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit kan fixen??

Alvast bedankt!! _O_

Dit probleempje heb ik ook gehad, maar ik heb deze simpelweg weer opgelost door een patch te downloaden. In jouw geval raad ik je het aan dus ook te doen. Je moet deze patch even downloaden en daarna installeren. Mocht het probleem zich, ondanks de patch, toch nog aanouden, dan kun je hier natuurlijk weer aan de bel trekken. Al verwacht ik dat het probleem gewoon weer opgelost zou moeten zijn, doormiddel van de patch.

Link to comment
Delen op andere websites

Tnx! Maaruh ... hoe moet ik 'm eik downloaden? ik zie nergens 'download' staan :o

EDIT: ooh ik heb 'm al :) laat maar zitte!

ja ik heb hetzelfde probleem als jij, en ook zie ik nergens download staan ? hoe kan ik hem downloaden dan.

En... is er een manier om mijn username te veranderen ? want deze heeft mijn neefje aangemaakt en ik vind het niets

Bewerkt: door CarL_Johnson
Link to comment
Delen op andere websites

ja ik heb hetzelfde probleem als jij, en ook zie ik nergens download staan ? hoe kan ik hem downloaden dan.

En... is er een manier om mijn username te veranderen ? want deze heeft mijn neefje aangemaakt en ik vind het niets

Je moet even op het woord 'patch' klikken om de download te starten. Hier heb je een directe downloadlink.

Je kan ook je username veranderen, hoe dat moet en hoe het in elkaar steekt lees je hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...