JeremyGFX Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 hier is een nieuwe sig vind hem niet echt super. Reageren
S()nny Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 je render zit goed ik de sig zelf.. dat is een pluspunt alleen vind ik het een minpunt al die licheffecten dat maakt de sig wat aan niet zo'n mooie kant :D en je tekst is wat onduidelijk ben beter van jouw verwacht... rate:7,5/10 gr S()nny Reageren
.Syfes Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Dit vind ik een hele bizare sig. Dit is een hele warboel. De kleuren zijn te fel .Neem een brightnes en contrast map dan kan je je sig wat lichter maken. Rate: 3/10 Reageren
Muay Thai Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Leuke signature leuke signature, niet verkeerd ik vind hem heel erg mooi probeer gewoon te lettertype te veranderen. Als je geen ideeën meer hebt kun je nog altijd tutorials volgen ook leuk en leer je veel. Maar even terug naar je signature ; hij is goed vind ik zelf niet verkeerd oke hij is mischien niet scherp maar straalt een op andere manier kracht uit, voor rest vind ik hem oke ik vind hem wel een 9,/10 waard. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.