kelwin Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 kan iemand een screen maken voor mij en ik bedoel NIET zo,n kaartje met die oranje rondjes Reageren
Bigstijn Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Wat bedoel je voor een screen? Dat je erdoorheen kijkt, of dat er een nachtkijker staat? Ik zoek er wel eentje voor je op Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Hoe bedoel je? Een screen van de nachtkijker zelf? En als je hem op hebt of op de plaats waar hij ligt? Of een screen waarbij je door de nachtkijker kijkt? Reageren
kelwin Geplaatst: 11 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 op de plaats waar hij ligt Reageren
JoGuM Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 (bewerkt) de reactie die ik gaf klopte niet en is bij deze veranderd Bewerkt: 11 juli 2007 door JoGuM Reageren
JoGuM Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Als je zo zeer een foto daarvan moet hebben, ga er dan naartoe en ga zelf zoeken Reageren
Dastard Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 kan iemand een screen maken voor mij en ik bedoel NIET zo,n kaartje met die oranje rondjes Bedoel je een screen van de nachtkijker zelf? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 kan iemand een screen maken voor mij en ik bedoel NIET zo,n kaartje met die oranje rondjes Bedoel je een screen van de nachtkijker zelf? = Hoe bedoel je?Een screen van de nachtkijker zelf? En als je hem op hebt of op de plaats waar hij ligt? Of een screen waarbij je door de nachtkijker kijkt? op de plaats waar hij ligt Dus gewoon een foto van de Night vision goggles, terwijl hij zowat licht geeft en rondjes draait op z'n vindplaats. Reageren
-Omar- Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Je had ook op Wikepedia kunnen kijken . Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Je had ook op Wikepedia kunnen kijken . Ja, maar op WikiGTA staat de nachtkijker er niet zoals Kelwin het wil... Op WikiGTA kun je er door zien terwijl CJ het aan heeft, de vindplaatsen en zoals het in je HUD is, maar niet gewoon de nachtkijker die wat licht geeft en rondjes draait, op zijn vindplaats... Reageren
kelwin Geplaatst: 12 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 ik bedoel zo,n screen waar carl jonson er bij staat Reageren
JeGe Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Bedoel je zoiets als dit?:>Klikkerdeklikklik< Reageren
kelwin Geplaatst: 12 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 nee ik bedoel dat carl bij het aparraatje staat niet dat hij hem op heeft Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 En dan bij elke vindplaats zo'n plaatje of eentje? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.