Jump to content

nachtkijker


kelwin

Recommended Posts

Yeah!!

En, hoe kom je eraan, na welke missie?

Na wat rkijg je hem?

Wil je weten wanneer hij daar te vinden is? Zo ja, dan moet je even goed lezen, want dat wordt er gewoon verteld. Je krijgt die Night vision goggles dus in de missie 'A Home in the Hills'. Hij is dan te vinden in Madd Dogg's Mainson, die je overigens in die missie ook overneemt.

En die hitteziendebrillen ofzoiets?

De Thermal goggles liggen voor zover ik weet in Area69, deze kun je dus pakken in de missie 'Black Project'. Tevens ligt hij, volgens WikiGTA, bij The Big Ear. Dat is die grote radiotelescoop in Bone County. Voor zover ik weet, zit hier geen missie aan verbonden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • kelwin

    10

  • JoGuM

    4

  • JeGe

    4

  • Hanneswasco

    3

Volgensmij verschillen de PS2 en PC versie hierin nogal van elkaar. Zo ligt de Thermal Goggles op de PS2 versie niet onder de Big Ear. Als je er een zonder sterren wilt raad ik je aan om naar Zero's RC Shop te gaan. Er ligt er eentje links achter in de zaak. De Night Vision Goggles ten zuidwesten van de Sherman Dam is er op de PS2 versie naar mijn weten ook niet, tenminste ik heb hem er nooit gevonden. Er ligt er wel een in Madd Dogg's Mansion rechts van de trap die naar het balkon leid. Die in San Fierro is er wél, gewoon onder naast de weg.

Heb ik 3kwartier voor niks zitten zoeken :bonk:

En die hitteziendebrillen ofzoiets?

Die kan ik ook niet vinden op de Ps2 versie :?

Kwestie van lezen!! :cab:

Edit: @ hieronder, speciaal voor jou heb ik het maar even blauw gemarkeerd, zie tevens m'n vorige post in dit topic (met screen). Daarnaast: wat jij wilt horen bepaal jezelf, maar dit forum is voor iedereen.

In dit topic over de N.V.G. kan naar mijn mening ook het één en ander worden vermeld omtrendt de T.G.. Aangezien beide Apparal Items zijn en erg veel op elkaar lijken, zeker vóórdat je ze opraapt lijken ze nagenoeg identiek, echter de werking is verschillend.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...