.Djanick Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 (bewerkt) nogal erg makkelijk je hebt 2 renders in de sign gezet, als bg clouds je naam erbij en een border. vind het iets TE standaard, en aangezien je al meer met Psp hebt gewerkt vind ik het nogal raar dat je zoiets maakt? je kan iig een paar tuts volgen over Bg effecten en effecten voor op je render @ hieronder: slapen om half 5? Bewerkt: 11 juli 2007 door .Djanick Reageren
-eend- Geplaatst: 11 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 (bewerkt) Ik weet, had weining tijd om 'm te maken.. Moest nl gaan maffe Hierboven: Gister gemaakt Bewerkt: 11 juli 2007 door -eend- Reageren
S()nny Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 simpele background en gwoon 2 renders ingplakt en je naam erin gezet en klaar zoveel hep er niet aangedaan.. en je kan hm ook opslaan als photoshop bestand dan kan je hm de volgende dag weer bij werken... niet zon goeie sig van je .. rate:5/10 gr S()nny Reageren
-eend- Geplaatst: 11 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Ik heb nog wat geprutst met PS.. Durza kon ik zo gauw even niet vinden Reageren
S()nny Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 dees is veel beter, mooi BG leuke effectjes, alleen het enige wat ik jammer vind is dat je hm niet ingeblend hept nu lijkt het of hij er gwoon opstaat... en linksonderin is wat aan de lege kant probeer dat volgende keer tog wat meer op te vullen.. rate:8/10 gr S()nny Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.