Wijst Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Ik heb een aantal tips nodig om conpounds van de rivaliserende families te veroveren, ik ga steeds dood omdat er te veel tegenstanders zijn ! Graag hulp ! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Ik heb een aantal tips nodig om conpounds van de rivaliserende families te veroveren, ik ga steeds dood omdat er te veel tegenstanders zijn ! Graag hulp ! Het is al heel lang geleden dat ik het gespeeld heb, maar ik zal je proberen wel wat tips te geven. Ten eerste, dekking zoeken is belangrijk. Zet je auto zo neer dat je er achter kan schuilen. Mochten er dan voertuigen de ingang blokkeren, elimineer deze met iets wat opblaast, een bom bijvoorbeeld. Daarnaast raad ik je zoveel mogelijk upgrades te zoeken voor de wapens, en dan met name voor de Thompson. Je vind dergeljke upgrades op de map, die worden aangegeven met een icoontje van een wapen met wat sterretjes. Overigens zal (volgens mij) elke compound hetzelfde ingericht zijn, dus na één á twee keer veroveren moet je voor de volgende keer precies weten wie waar zit. Tot slot nog een tip voor de dekking. Schiet sowieso iedereen neer vóór de compound. Je kunt dan een sprintje trekken naar de heg die voor de compound staat, om vanaf daar dekking te zoeken. In de compound is het helemaal belangrijk dekking te zoeken, aangezien men hier met een shotgun rondloopt. Van hoe dichterbij je geraakt wordt, des te groter de schade is. Pas tevens op voor twee man die in de kelder zitten. Neem overigens alles mee wat in de kelder ligt aan munitie en wapens, alvorens je de boel opblaast. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Ik vond het ook zo'n kut[/font] game dat ik hem heb gebroken, maar ik wist dat er een cheat voor was dat je alle upgrades had Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Wat voegt dat aan dit topic toe? Ik heb spijt dat ik The Godfather heb gespeeld , die smerige lui van EA verneuken altijd hun games. Ga games van 2K en Rockstargames spelen , die zijn namelijk veel beter. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 The Godfather is een geweldige game! Ik kom zelf ook niet verder bij de compounds overnemen Het is zeker moeilijk.. Daarom speel ik het nu niet meer. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 (bewerkt) Compounds overnemen is simpel , zorg dat je een shotgun , magnum , of tommygun van level 3 bij je hebt. Die kan je kopen bij een wapendealer , maar zijn wel erg duur. Ik ben Don of NY in 2 dagen , that is it! En zorg ook voor een stevige wagen die met een laadbak , en rijd door al die blokkades heen. Bewerkt: 26 augustus 2007 door DenkaanHenk Reageren
Scarface92 Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Compounds overnemen is simpel , zorg dat je een shotgun , magnum , of tommygun van level 3 bij je hebt. Die kan je kopen bij een wapendealer , maar zijn wel erg duur. Ik ben Don of NY in 2 dagen , that is it! En zorg ook voor een stevige wagen die met een laadbak , en rijd door al die blokkades heen. Als je Don of NY wilt worden moet je toch ook eerst al die pakhuizen veroveren? Reageren
PIERRO P Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Ik vond The Godfather een heel goed spel. Ik vond die compounds overnemen wel makkelijk. Alleen die van de Barzini`s is erg lastig. Wat ik gebruikte was het Pistool van de Huurmoordenaar, de Colt Pyhthon, een tommy gun level 2 en een shotgun level 2. Als je een compound wil overnemen neem dan ook voldoende Dynamiet en molotovs mee. Plaats bij iedere blokkade een dynamiet staaf en je ruimt zo de meeste gangmembers op. Als je bij het compound zelf bent zoek dan deking achter een muur. Beweeg pas als je zeker weet dat alle vijanden zijn opgeruimt. Als vijanden achter een muur verschulen gooi dan een molotov naar ze. Dit slaat ze tegen de grond waardoor je zonder gevaar dichtbij kan komen en ze kan doden. Ga nu naar binnen maar pas op voor overgebleven vijanden. Pak alle wapens in de kelders en plaats dan de bom. Als het kan zoek dan gelijk dekking en probeer het 2e gebouw gelijk op te blazen. Dit scheelt weer moeite. PS: Verspil je geld niet aan de tommy gun level 3. Deze is veel te duur en je krijgt er alleen maar een vergroot magazijn voor. Voor het geld dat je voor de Tommy gun level 3 betaalt kan je de Python ($250.000) en het pistool van de Huurmoordenaar kopen. ($240.000) Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Als je Don of NY wilt worden moet je toch ook eerst al die pakhuizen veroveren? Niet enkel de pakhuizen, maar feitelijk gezien moet je elk lopend bedrijf veroveren. Dat zijn dus ook de normale winkels en de illegale activiteiten die zich daar soms afspelen. Daarnaast natuurlijk ook de hotels, enzovoorts. Eigenlijk dus alles waar nog een logo van je vijand bijstaat. Ik meende ook dat je alle executiestijlen moet hebben, maar dit weet ik niet geheel zeker. Wil je weten hoe dichtbij je bij de titel 'Don of New York' bent, kijk dan in het menu bij 'career progress'. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Op de PC heb je geen executiestylen , ik moest gewoon alle winkels , handeltjes , en pakhuizen overnemen. Ohja ook alle huizen kopen! Maar jij bent denk ik nog Onderbaas , je moet die 4 compounds opblazen. Dat worden dan huizen van je waarin je kan saven en wapens kan halen , en dan moet je naar de compound voor een vergadering. Dan krijg je een filmpje en dan word je Don , als je Don of NY wil worden moet je elk handeltjes elke zaak en elk pakhuis overnemen en alle huizen kopen ( op de PC geen executiestylen gelukkig want die zijn klote ) En als je dat gedaan hebt krijg je een melding dat je naar een belangrijke vergadering moet in het hotel in het zuiden van Little Italy , dan krijg je een filmpje en na dat filmpje ben je Don of NY! Reageren
scot zombie Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 ik heb dat spel uit je moet veel deking zoeken Reageren
studio dewolf Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 Zorg je dat gezondheid vol is en genoeg kogels. Pak de auto en zo veel mensen overreden voor auto ontploft. Zoek de dekking. enzo Dat spel is echt leuk, hoor! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 ik heb dat spel uit je moet veel deking zoeken Valt wel mee, The Godfather is een makkelijk spel. In Mafia moet je veel meer dekking zoeken dan in The Godfather, het is gewoon een kwestie van een tommygun level 3 upgrade te kopen en daarmee op iedereen af te gaan. Dan is dekking niet meer nodig, die gangsters krijgen de kans niet om te schieten als je ze dood met een tommygun level 3 updrade. Want de tommygun level 3 upgrade voert de kogels het snelste af van alle wapens in The Godfather. Reageren
philip14 Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 ik heb dat spel uit je moet veel deking zoeken Valt wel mee, The Godfather is een makkelijk spel. In Mafia moet je veel meer dekking zoeken dan in The Godfather, het is gewoon een kwestie van een tommygun level 3 upgrade te kopen en daarmee op iedereen af te gaan. Dan is dekking niet meer nodig, die gangsters krijgen de kans niet om te schieten als je ze dood met een tommygun level 3 updrade. Want de tommygun level 3 upgrade voert de kogels het snelste af van alle wapens in The Godfather. Klopt, alleen komt de Tommy Gun niv. 3 je niet zomaar aanwaaien. Dat ding kost veel geld, tot die tijd kan je beter dekking zoeken Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 11 februari 2008 Rapport Geplaatst: 11 februari 2008 (bewerkt) Als je Don of NY wilt worden moet je toch ook eerst al die pakhuizen veroveren? Niet enkel de pakhuizen, maar feitelijk gezien moet je elk lopend bedrijf veroveren. Dat zijn dus ook de normale winkels en de illegale activiteiten die zich daar soms afspelen. Daarnaast natuurlijk ook de hotels, enzovoorts. Eigenlijk dus alles waar nog een logo van je vijand bijstaat. Ik meende ook dat je alle executiestijlen moet hebben, maar dit weet ik niet geheel zeker. Wil je weten hoe dichtbij je bij de titel 'Don of New York' bent, kijk dan in het menu bij 'career progress'. En 30 brandkastjes openen, er staat wel 100 bij Toms Verslag maar dat is niet zo. Je kan beter als laatst de brandkastjes openkraken. Bewerkt: 11 februari 2008 door Rene-GTA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.