ceza Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 In deze missie moet ik met Catalina naar de Paardenrace. En dan moet ik een Deur opblazen wat me dus niet lukt,raar... ik gooi al mijn bommen op de deur en dan knalt de deur niet.. hoe moet ik die deur kapot krijgen..:S Reageren
Aegis Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 Hmm als het goed is krijg je van te voren bommen.. die je gewoon erbij moet doen en dan gaat die open (zolang je ze ermaar heel dicht bij plaatst) :o Maar het kan ook zijn dat je die 5 machine's die er staan, dat je die moet opblazen want daar is ook een missie van Reageren
ceza Geplaatst: 17 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2004 ja ik krijg die bommen wel en ik gooi ze op de deur en ze plakken op de deur maar als ik ze laat knallen gaat de deur niet kapot en Mission Failed. Reageren
gtamaster Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 ik gooi al mijn bommen op de deur en dan knalt de deur niet..hoe moet ik die deur kapot krijgen..:S gooi je al je bommen misschien is dat het probleem wel want je moet de kluis ook opblazen met die bommen(die is achter de deur) Reageren
ceza Geplaatst: 17 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2004 Ow hehe ja ik gooide al mijn bommen op die deur Reageren
Erulezz Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Geplaatst: 19 december 2004 Volgens mij moet je eerst een eindje van de bom afstaan en dan een knopje indrukken :huh: Reageren
The Outlaw Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Geplaatst: 19 december 2004 eerst op de datinator klikken, bij je wapens en dan rondje ja. Zo moet het wel lukken Reageren
Pete-R Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Geplaatst: 19 december 2004 Je moet gewoon 1 zo'n zakje op de deur plakken. Dan de deur opblazen door de afstandsbediening te kiezen en op O te drukken. Nu weer die zakjes kiezen en 1 op die kluis plakken en dan weer af laten gaan. Als het goed is lukt het zo wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.