gybrus Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 (bewerkt) Download link1: Rapidshare Zipped:85mbDownload link2: RapidshareDownload link3:??? Hallo, Ik heb vandaag al mijn textures opnieuw geordend... En dat was een heel karwei Alle nutteloze textures alle kleine textures alles wat niet HD genoeg is =D Op een paar natuur textures na zijn eruit gefiltert en in de desbetreffende map geplaatst. Er zitten textures in van verschillende paketten waaronder: The mega texture pack Kees zijn texture pack Half life 2 textures Een aantal zelfgemaakte textures. En random uitgekozen textures. -- Zie quote ©Dhr.Gybrus - 2007Name: Texture packDate of last update: 11-07-07Info: noneContains:#036 - Door textures.#032 - Floor textures.#023 - Metal textures.#284 - Nature textures.#018 - Random textures.#033 - Roads textures.#006 - Roof textures.#023 - Sign textures.#052 - Trim textures.#194 - Wall textures & Wall with windows textures.#019 - Window textures.©Dhr.Gybrus - 2007 Totaal:720 textures EDIT:Sommige textures kun je niet gelijk aan de *.txd van gta toevoegen. Deze textures zijn hoogst waarschijnlijk gemaakt met photoshop of een ander programma dat net een andere codering voor bitmaps gebruikt dan paint. (Txd workshop gebruikt een eenvoudigge codering voor *bmp's en *.png's) Oplossing:Open de texture met paint en sla het opnieuw op. Note: als het al een bmp is sla het dan op als png! bij png als bmp =D Comments? Grats,G Bewerkt: 11 juli 2007 door Dhr.Gybrus Reageren
Froodooo Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 (bewerkt) Ziet er mooi uit man, ik ga hem even proberen, om te kijken of het wat is. Misschien is het leuk om even wat in-game screenshots te posten, zodat mensen kunnen zien wat ze in het spel zelf kunnen verwachten. Maar in ieder geval heel leuk, goed gedaan! [Edit] Ik werk nooit echt met textures, dus ik heb de vraag hoe je ze in het spel moet zetten... Misschien is een Readme erbij handig? Bewerkt: 11 juli 2007 door Froodooo Reageren
gybrus Geplaatst: 11 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 (bewerkt) Nieuwe download link added. EDIT toegevoegd!! Ziet er mooi uit man, ik ga hem even proberen, om te kijken of het wat is. Misschien is het leuk om even wat in-game screenshots te posten, zodat mensen kunnen zien wat ze in het spel zelf kunnen verwachten. Je kunt dit bij meerdere dingen gebruiken dan alleen GTA games je kunt ook gewoon moddels maken en dan een texture erop pleuren alleen voor de scene.. Maar in ieder geval heel leuk, goed gedaan! =D [Edit] Ik werk nooit echt met textures, dus ik heb de vraag hoe je ze in het spel moet zetten... Misschien is een Readme erbij handig? Hier zul je dan toch 1 van de vele tutorials erbij moeten pakken. Grats,G Bewerkt: 11 juli 2007 door Dhr.Gybrus Reageren
Wazuup Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Frooodooo, dit is geen mod maar een recourse pack, textures gebruiken 3d modelers om hun model ''in te kleuren''. Reageren
Froodooo Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Frooodooo, dit is geen mod maar een recourse pack, textures gebruiken 3d modelers om hun model ''in te kleuren''. Ik had het al begrepen via de post van Dhr.Gybrus, en na een PB'tje naar hem te hebben gestuurd was het mij helemaal duidelijk. Allebei bedankt! Reageren
FIRE1BULL Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Zeer mooie pack Gybrus! Kan ik goed gebruiken hoor! Reageren
gybrus Geplaatst: 12 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 (bewerkt) Fijn om te horen. Nog meer mensen die mijn pack hebben gedownload?? Grats EDIT:Al 10 keer gedownload =D Bewerkt: 12 juli 2007 door Dhr.Gybrus Reageren
kees1991 Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 hey jo.... wie heeft gescht dat jij mijn texture pack mog gebruiken maar er zitten wel mooie textures bij. t is altijd handig om er weer een paar mooie textures bij te krijgen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.