PowerPats Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 mischien een rare vraag maar inplaats van een versie 1.0 wil ik liever een versie 2.0 hebben weet iemand waar je die kan downloaden ??? ik zou het erg waarderen Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 (bewerkt) Ik weet niet precies waarom je dit wilt, maar je waarom dan ook je moet dan even in dit topic kijken. Je moet dan naar ''Ik heb versie 1.00 en wil ook savegames van versie 2.00 spelen'' kijken en de bestandjes ''dit bestand'' en ''dit bestandje'' downloaden, als je niet wil dat je beide versies kan spelen hoef je niet ''dit programmaatje'' te downloaden en dan moet je ''dit bestand'' en ''dit bestandje'' je huidige main.scm en script.img vervangen. Mocht je toch beide savegames kunnen spelen moet je de tutorial lezen. Bewerkt: 11 juli 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 mischien een rare vraag maar inplaats van een versie 1.0 wil ik liever een versie 2.0 hebben weet iemand waar je die kan downloaden ??? ik zou het erg waarderen Volgens mij is er geen patch die ervoor zorgt dat je V2 krijgt, zoals dit bij V2 als het ware wél kan. Om volledig naar5 V2 te gaan heb je een V2 '.exe', en een 'main.scm' en 'script.img' nodig. Allen natuurlijk voor V2. Aan het eerste bestand kan ik je helaas niet helpen, aangezien we hier niet met '.exe' bestanden gaan rondstrooien. De 'main.scm' en 'script.img' heb ik wel voor je, deze heb ik in mijn bijlagen gedaan. Na het downloaden de boel even uitpakken, en kopiëren naar de volgende map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script.' Reageren
PowerPats Geplaatst: 11 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 (bewerkt) ik heb het gedaan maar er staat het bestand is beschadigt en dan sluit het af EDIT: o ik zag jouw bericht niet matthijs in ieder geval beiden bedankt voor jullie hulp Bewerkt: 11 juli 2007 door powerpats Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.