ifc3 Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Geplaatst: 24 juli 2007 Als jij een auto vind voor 20 euro krijg je 'n Ferrari van me We hebben niet zo lang geleden een Nissan Sunny als 3e auto gekocht voor 20 euro Reageren
Tunix Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 Als jij een auto vind voor 20 euro krijg je 'n Ferrari van me We hebben niet zo lang geleden een Nissan Sunny als 3e auto gekocht voor 20 euro Gejat zeker. Mijn vader heeft sinds een paar maanden een Ford Fiësta uit '89 voor € 300,- gekocht. Hij verkeerde in goede staat, en zag er nog goed uit. Niks mis mee. Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 al kreeg ik er 1000 euro bij dan pas zal ik beginnen te twijfelen...nee grapje, het i aardig duur er zijn betere auto's voor midner geld en meestal zijn die pandatjes aardig afgeracht ik geloof als een prijs van 150 beter is Reageren
Galiorix Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 hmm volgens mij is dit weer zo'n typisch gevalletje van: Het kost niks , maar dan heb je ook niks Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 225 euro lijkt me goed genoeg Reageren
ifc3 Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 hmm volgens mij is dit weer zo'n typisch gevalletje van: Het kost niks , maar dan heb je ook niks Neem een andere auto dan een Fiat panda voor minder geld. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 ik weet het niet , wij zelf hebben hem niet gezien en op het fotootje zal hij er ook wel iets anders uitzien , €359,- is niet superduur , maar als je dan bedenkt dat ie uit '91 komt kan je er zeker wat van voorstellen , ikzelf denk dat ie nog iets goedkoper kon worden doordat ie al zeker 15 jaar oud is en ik denk ook wel wat km heeft gereden. €300,- lijkt me een beetje een deal , alleen eigenlijk om het echt te laten weten moet je de auto zelf zien. Reageren
LBG Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Hier heb je een hele lijst met auto's onder de 300 euro. Ik zie er heel wat leukere tussen staan. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 tuurlijk heb je ze wel voor 300 euro , alleen hoeveel hebben ze gereden staat dat er ook bij .. ( de link doet het bij mij niet ) Reageren
-_- Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 als je hem wilt kopen maar een proef rid en kijk naar de schade en naar de paint en motor en dat shit Reageren
KrimpenDrummer Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH GEEN PANDA te vaak gezien in italie, 1 op de 10 auto's is daar een panda, en 90% die oude 1991? ik zou t niet doen, te oud, weet niet hoelang ie nog door de apk komt (alstie dat al komt) en hoelang ie nog meegaat Reageren
EXIT Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 (bewerkt) ik moet eerlijk zijn, die fiat panda's zijn best geininge dingen als het een 4x4 zou hem wel willen voor 300. tractor bandjes er op (voorbanden) en dan mee gaan crossen. Bewerkt: 25 augustus 2007 door EXIT Reageren
Galiorix Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 ik moet eerlijk zijn, die fiat panda's zijn best geininge dingenals het een 4x4 zou hem wel willen voor 300. tractor bandjes er op (voorbanden) en dan mee gaan crossen. Maar die auto's zijn bijna altijd zo rot als kaas en die motoren zijn zo slap als een smart. Ik zou dan eerder zo'n Suzuki Vitara pakken , die zijn meer geschikt om lekker mee te crossen Greetz Reageren
KrimpenDrummer Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Koop een brommer en spaar door de brommer gaat langer mee dan een panda Reageren
Juju Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Koop een brommer en spaar doorde brommer gaat langer mee dan een panda Daar ben ik nog niet zo heel zeker van... Onze oude Panda was 18 jaar oud geworden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.