Jump to content

Fiat Panda

Recommended Posts

Geplaatst:
Koop een brommer en spaar door

de brommer gaat langer mee dan een panda

Daar ben ik nog niet zo heel zeker van...

Onze oude Panda was 18 jaar oud geworden :puh:

inderdaad , je moet gewoon toeval hebben welke langer meegaat , maar het is zeker niet zeker dat de scooter echt langer meegaat.

• Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Groot-Duimpje

6

• ifc3

5

• Juju

4

• Galiorix

3

Geplaatst:
Als ik 18 was dan zou ik hem wel gekocht hebben. Hij is wel relex. en niet veel geld

als je het zo bekijkt , is het handig ja , voor 300 euro een autootje , voor eerste wagen een Fiat Panda kan dan wel , maar als ik echt veel geld had zou ik toch voor een beter ding gaan die niet zo oud was , maar wel iets duurder.

Geplaatst: (bewerkt)

inderdaad , je moet gewoon toeval hebben welke langer meegaat , maar het is zeker niet zeker dat de scooter echt langer meegaat.

Ik bedoel dus als je een (2e hands) brommertje koopt gaat die brommer langer mee dan deze panda

waarschijnlijk

Bewerkt: door KrimpenDrummer
Geplaatst:

Ik bedoel dus als je een (2e hands) brommertje koopt gaat die brommer langer mee dan deze panda

waarschijnlijk

scheelt eraan hou oud die is ..

Geplaatst:
Ik ree toe straks naar huis en zag een Fiat Panda uit 1991 staan, met een papier er op dat hij voor 359 euro te koop was, mijn vraag is wat vinden jullie van deze prijs ( niet dat ik hem wil, maar meer discussiepunt over de auto/prijs )

ik zelf vind het niet zo duur,

ik bedoel het is een auto :puh: ook al is hij uit 1991

Selecta_2.jpg

EDIT: kan een moderator even de naam aanpassen van het topic , ik typte iets te snel

Neem een BMW 316i uit hetzelde jaar.

Die kosten rond de 250 euro.

Je mag dan wel een beetje verstand hebben van computers enzovoorts hou je dan daar ook maar bij, want een BMW van rond de 250 euro uit het jaartal 1991 dat zou ik knap vinden. Want een bedrag van zo'n auto ligt al rond de €1000,- tenzij je een kilometer stand hebt van 300.000 kilometer.

Of je bedoelt de oude editie van de BMW 316i E30 die liggen ook al rond de €500 - €1000,- beetje onzin uit kramen?

On topic: Een Fiat Panda is een goeie auto om misschien mee te beginnen voor je rijbewijs, bijvoorbeeld op eigen terrein oefenen, later kan je hem als boodschappen wagentje houden of verkopen voor een prikkie, een Fiat Panda is ook best leuk om op te knappen, het is maar wat je er mee doen wilt. Qua richting prijs is hij niet duur.

Geplaatst:

Ik heb een Honda MTX uit 1984. is eeum 23 jaar

Geplaatst:

Maar toch lijkt het me handiger om een Panda te pakken ipv een brommer. Je maakt er dan wel geen ballen mee, maar het is toch veel leuker!

Geplaatst:

Ja, en als je er met zn vijven in zit zak je lekker door de bodumplaat. Ik denk dat het grootste deel van de Panda's in nederland zo rot als kaas is en de moter voor geen meter loopt :7

Greetz :sigaar:

Geplaatst:
Ik ree toe straks naar huis en zag een Fiat Panda uit 1991 staan, met een papier er op dat hij voor 359 euro te koop was, mijn vraag is wat vinden jullie van deze prijs ( niet dat ik hem wil, maar meer discussiepunt over de auto/prijs )

ik zelf vind het niet zo duur,

ik bedoel het is een auto :puh: ook al is hij uit 1991

Selecta_2.jpg

EDIT: kan een moderator even de naam aanpassen van het topic , ik typte iets te snel

Neem een BMW 316i uit hetzelde jaar.

Die kosten rond de 250 euro.

Je mag dan wel een beetje verstand hebben van computers enzovoorts hou je dan daar ook maar bij, want een BMW van rond de 250 euro uit het jaartal 1991 dat zou ik knap vinden. Want een bedrag van zo'n auto ligt al rond de €1000,- tenzij je een kilometer stand hebt van 300.000 kilometer.

Of je bedoelt de oude editie van de BMW 316i E30 die liggen ook al rond de €500 - €1000,- beetje onzin uit kramen?

On topic: Een Fiat Panda is een goeie auto om misschien mee te beginnen voor je rijbewijs, bijvoorbeeld op eigen terrein oefenen, later kan je hem als boodschappen wagentje houden of verkopen voor een prikkie, een Fiat Panda is ook best leuk om op te knappen, het is maar wat je er mee doen wilt. Qua richting prijs is hij niet duur.

Die BMWtjes van onder de 1000 euro zijn allemaal afgeragd... zou er nooit een nemen als ik jouw was, dan kun je beter deze panda kopen :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...