Bigstijn Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 (bewerkt) The Young Ones was een Britse sitcom over vier mannelijke studenten die samen een huis deelden. De serie is opgenomen tussen 1982 en 1984 voor de BBC. De serie viel op voor de, zeker in die tijd, gewelddadige humor: de huisgenoten sloegen elkaar regelmatig met spullen binnen handbereik. Een opvallend onderdeel van de meeste afleveringen was een muzikaal optreden van een band, schijnbaar zonder directe aanleiding. De reden hiervoor was echter dat de serie hierdoor als licht amusement werd gekwalificeerd, waardoor er meer geld beschikbaar was. In enkele gevallen ging het om bekende bands zoals Madness en Motörhead, terwijl andere bands alweer vergeten zijn. De serie was surrealistisch: behalve acteurs speelden er in bepaalde scènes ook poppen mee die de rol van sprekende dieren of objecten speelden. De titelsong van de serie was een nieuwe versie van het gelijknamige nummer van Cliff Richard. The Young Ones behaalden in 1986 een nummer 1-hit in onder meer Groot-Brittannië en Nederland met het nummer Living Doll, samen met Cliff Richard. In 1984 had Nigel Planer als Neil een hit met Hole in my shoe, een coverversie van een nummer van Traffic. Oorspronkelijk duurde een aflevering 35 minuten. Bij het opnieuw uitzenden en bij het maken van een dvd van de serie werden de afleveringen ingekort. Ook werd voor de dvd een muzikale bijdrage verwijderd vanwege copyright-problemen. bron: wikipedia Een grappige komedieserie Ik kan hier altijd zo om lachen. Hier een scene van The young ones: http://www.youtube.com/watch?v=c8FD1WgfO_0&NR=1 Mike: De stoere (Kleine) met de ruitjes trui. Rick: Hij is helemaal in het zwart maar hij praat heel veel xD Neil: De hippie met de lange haren (Wordt nooit boos) Vyvian: De punker met orange haren. Hier nog een grappig filmje dat rick raar doet met zen puist xD http://www.youtube.com/watch?v=KLOJXVCSOXc...ted&search= Bewerkt: 16 juli 2007 door Bigstijn Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Ik vind hun versie van Living Doll maar irritant. Dat schijtlollige gemekker er steeds doorheen.. Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Geef mij maar Young Gunz. Reageren
Juju Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Bottom is pas vet Echt droge serie heb me echt kapot gelachen, (zelfde acteurs) The Young Ones ken ik niet echt. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Ik vind hun versie van Living Doll maar irritant. Dat schijtlollige gemekker er steeds doorheen.. Dat is juist de grap --- I [L] The Young Ones! Echt geweldig gewoon, heb al hun afleveringen op Dvd en heb ze allemaal al zeker 20x gekeken! Geweldige Brites humor, net zoals Bottom zoals Juju al zei (Zelfde acteurs) Reageren
Bigstijn Geplaatst: 12 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Dat zijn nou fans! Ik kan me nog steeds kapot lachen om de zelfde aflevering! Bottom ken ik via mijn vader, das ook echt om kapot te lachen. Die aflevering dat ze door dat geurtje denken dat ze helemaal geweldig zijn xD Maar vyvvian en rick spelen volgens mij die 2 van bottom Reageren
Juju Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 (bewerkt) De allervetste van Bottom vind ik nog steeds heel seizoen 3, en die dat ze in de problemen zitten met hun gasrekening echt zo lachen he. Kijk hier voor een fragment. Bewerkt: 12 juli 2007 door Juju Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 De allervetste van Bottom vind ik nog steeds heel seizoen 3, en die dat ze in de problemen zitten met hun gasrekening echt zo lachen he. ik vind die als ze gaan kampere ook echt super heeft iemand ook die DVD waar ze de hele DVD ,alle scenes waar in ze elkaar kapot slaan, samenvoegen? dat is echt zo dood, vriend van mij heeft die , dat is echt gegarendeerde lachkick als je stoned ben Reageren
Juju Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Hier nog 'n fragment van de gas-shit: Klik hier Kijk naast in de lijst van adnere filmpjes daar staan meer van Gas. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 12 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Deel 1: http://www.youtube.com/watch?v=9vX-jaOSURs&NR=1 Deel 2: http://www.youtube.com/watch?v=XdjbRpUJIXo...ted&search= Deel 3: http://www.youtube.com/watch?v=CoWCQ_i0MV0...ted&search= Echt zo funny die van gas xD. Die man met een soort van lange haren speelt bij the young ones: Rick En die kale met die bril is: Vyvvian Reageren
LBG Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Ik hou niet van zulk soort humor... zo droog. Reageren
PatrickW Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Bigstijn, als je grote stukken tekst van een andere website kopieert, is het wel netjes om er ook even een bronvermelding bij te geven. bron: wikipedia Reageren
Bigstijn Geplaatst: 16 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 Ik heb de bromvermelding er bij gezet Zal er voortaan aan denken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.