Las Vegas Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Als het kan zoja met welk luchtvoertuig kan je dan dingen optillen/slepen en hoe Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Je moet je vragen echt beter uitleggen hoor.. Maar ik denk dat je bedoelt: Kan je met een luchtvoertuig iets optillen? Je kan eenmaling een met een luchtvoertuig dingen optillen, namelijk in de missie up, up and away, dan heb je namelijk een magneet aan een helicopter en dan kan je daarmee voertuigen etc. optillen door de magneet op zo'n wagen te laten zakken. Als je niet in deze missie bent kan dit helaas niet, alleen via mods. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 11 juli 2007 Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 >>ALSJEBLIEFT<< Meneer Koekebeer! Reageren
Las Vegas Geplaatst: 11 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2007 Moet ik heel die tekst lezen? of kan jij in het kort uitleggen wat ik moet doen De readme lezen is vaak wel handig, maar ik kan het zo ook wel uitleggen. Er zit een bestandje in, volgens mij de main.scm. Deze moet je vervangen met de originele, te vinden in je SA mapje -> data -> script. Als je deze hebt vervangen, zul je wel overnieuw moeten beginnen, anders loopt alles vast. Ik heb met deze mod wel gehad, dat ik de missie Up, Up and Away niet meer kon spelen, zodra ik de helikopter in wou stappen, liep het spel vast. Misschien is dit een andere versie en treedt het probleem niet op, maar kijk wel uit. Maak dus een backup van je main.scm! >>> Door Bling: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg even de "Bewerk"-knop, a.u.b. <<< Reageren
GTA_XP Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Kies bij voorkeur de Versie2.0 mod. Die is gefixt en beter en handiger. De versies (2.1 2.2 en veel hoger) zijn allemaal veel te ingewikkeld. Reageren
guusje Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Kies bij voorkeur de Versie2.0 mod.Die is gefixt en beter en handiger. De versies (2.1 2.2 en veel hoger) zijn allemaal veel te ingewikkeld. ik had een vraagje? wanneer kun je vliegtuigen pakken op het vliegveld van San Fierro. ik had wel wat flyingskill en als ik er in wil dan zit de deur op slot en dat is bij alle vliegtuigen. is dat een fout in een spel of is dat normaal. alvast bedankt guusje Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Kies bij voorkeur de Versie2.0 mod.Die is gefixt en beter en handiger. De versies (2.1 2.2 en veel hoger) zijn allemaal veel te ingewikkeld. ik had een vraagje? wanneer kun je vliegtuigen pakken op het vliegveld van San Fierro. ik had wel wat flyingskill en als ik er in wil dan zit de deur op slot en dat is bij alle vliegtuigen. is dat een fout in een spel of is dat normaal. alvast bedankt guusje Dat is normaal, hoor. Je moet zodra je naar Desert gaat op den duur een vliegschool kopen, genaamd Verdant Meadows. In deze vliegschool zul je uiteraard leren vliegen. Als je alle oefeningen voltooid hebt, zullen de vliegvelden in Los Santos, San Fierro en Las Venturas opengaan. In dat geval nog even geduld dus. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Als je de Spaceeinstein's mod hebt, kan je gelijk alle vliegvelden betreden. Zonder dat je van die zijmissies hoeft te doen. Kies bij voorkeur de versie 2.0 van het mod. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.