Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ik heb zeg maar auto veranderd,

als ik het spel opstart slaat hij met laden in het midden vast.

Weet iemand een oplossing of een idee?

Groeten Bernt.

P.S titel fout moet zijn Car mod!

Bewerkt: door bernt
Geplaatst:

Op welke manier heb je deze mod geïnstalleerd? Met de IMGTool of met SAMI? Want met SAMI loopt de game altijd vast als je er een carmod mee installeerd, dit komt echt veel vaker voor. Wat je dan het beste kunt doen, is de IMGTool erbij pakken en hem handmatig installeren.

Hopelijk heb je hier iets aan, mocht je de mod toch hebben geïnstalleerd met de IMGTool, heb je het waarschijnlijk verkeerd gedaan. ;)

Geplaatst: (bewerkt)
Op welke manier heb je deze mod geïnstalleerd? Met de IMGTool of met SAMI? Want met SAMI loopt de game altijd vast als je er een carmod mee installeerd, dit komt echt veel vaker voor. Wat je dan het beste kunt doen, is de IMGTool erbij pakken en hem handmatig installeren.

Hopelijk heb je hier iets aan, mocht je de mod toch hebben geïnstalleerd met de IMGTool, heb je het waarschijnlijk verkeerd gedaan. ;)

Hallo,

Ik heb btw Win vista ultimate.

Maar img tool 2.0 heb ik gebruikt ja.

Gr bernt.

Trouwens had 2.2 multi img tool gebruikt zal het eens met die handlijding en img tool 2.0 gebruiken bedankt:)

Bewerkt: door bernt
Geplaatst:

Welke versie van GTA San Andreas heb je?

Dat zie je bij het menu waar je je game moet loaden dan staat het in de rechter onderhoek.

succes :bier:

gtaman122

Geplaatst:

Oh ja, dat is ook nog een mogelijkheid! Als je V2 hebt, kun je het spel niet modden. Hiervoor moet je V1 hebben, deze kun je wel modden. Met deze patch kun je het spel beter moddable maken, zodat deze mods wel werken.

Hoe je kan zien welke versie je hebt, zie je hierboven.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...