Thug_NL Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Ik heb op het moment de Back 2 Real Mod geinstalleerd maar ik wilde daarbij de Driver mod installeren maar ik weet niet wat ik moet editen bij de main.scm of bij de script.img bij beide zijn de files al toegevoegd en staat de info van de main.scm enzo niet in de readme kan iemand me wijzen wat ik moet toevoegen en waar ik wat moet toevoegen? alvast bedankt Reageren
Donwell Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Je moet bij deze twee kijken waar allebei de modscripts geplaatst zijn, of beter gezegd, bij één. Als je weet waar deze regel staat, zoek je in de andere main.scm de regel op waar hij onder heeft gestaan. Heb je deze gevonden, dan plak je de andere mod eronder, zodat het een 2-in-1 mod is. Nu hoef je enkel nog maar op te slaan, en te vervangen. Als het echt niet lukt, dan kun je beter één van de ervaren scripters vragen hier op het forum. Reageren
Thug_NL Geplaatst: 12 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 bedankt ik zal het eens proberen Bij de B2r mod staat al een main.txt bij dus dat is wel handig alleen als ik de main.scm van de driver mod open in de sanybuilder krijg ik alleen maar foutmeldingen en sluit het programma af deze melding krijg ik dan 100x ofzo: Acces violation at addres 004021EC in module 'sanny.exe'. Write of address 4952446D >>> Door Wazuup: Dubbelposts samengevoegd, edit knop gebruiken aub.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.