Jump to content

liberty cs en vuce city sotries op pc ?

peeceedree

Recommended Posts

Kan de vraag nergens vinden, als ik niet goed gezocht heb , sorry! Mijn vraag is dus komen deze twee ooit op pc, ik heb (helaas :cry:) geen psp als ps2 ?

Bewerkt: door peeceedree
Delen op andere websites

Kan de vraag nergens vinden, als ik niet goed gezocht heb , sorry! Mijn vraag is dus komen deze twee ooit op pc, ik heb (helaas :cry:) geen psp als ps2 ?

liberty cs en vuce city sotries op pc /lees Vice City stories

Delen op andere websites

Hallo, 'peeceedree', welkom op het forum! :tu:

Nu naar je vraag, of deze twee PSP en PS2 games ooit op de PC uitkomen. Reken er maar niet op, Rockstar heeft ze eerst exclusief voor de PSP gemaakt, maar later hebben ze ook besloten dat deze game voor de PS2 moest zijn, dus hebben ze hem ook hiervoor ontwikkeld. Het is heel jammer dat deze game niet op de andere consoles uitkomt zoals de PC, want ze hebben beide hele goeie graphics en mogelijkheden.

Delen op andere websites

Hier zijn wel degelijk topics over, zowel voor Liberty City Stories als voor Vice City Stories. Om een voorbeeld te geven, deze bijvoorbeeld. En zo zijn er nog wel een aantqal. Ik weet dat het even zoeken is, wnat met 2 letters; 'PC' dus vindt hij niks. Dit komt omdat je namelijk 3 (of 4?, nouja doet er niet toe. ;) ) karakters/letters/cijfers in moet vullen voordat hij daadwerkelijk begint. Omdat dit topic dan uiteindelijk geen zin heeft, omdat gerelateerde discussies al eerder gevoerd zijn en daar ook verder gestemd kan worden en dergelijke. Ben ik toch genoodzaakt hier een slotje aan te hangen. :slotje:

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...