Jump to content

vliegschool hulp

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een vraagje moet je de HELE vliegschool halen om door te kunnen of alleen de 1e 4 vliegmissie's :duh: ik ben nu bij circle stripe en land en dat is een *** missie ben nu al dagen besig en 1x gehaald alleen nii goed geland en toen geen medaille heeft iemand een goede tip?

grtz »»h0ppie««

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo, welkom op het forum! :tu:

Om door te kunnen naar de volgende missies, moet je de hele vliegschool afhebben. Als je dit hebt gedaan, krijg je namelijk 5 missies. Namelijk de eerste vier bij Verdant Meadows, waar zich dus ook de vliegschool begint, en je krijgt een telefoontje van Woozie, waarmee je ook zijn missies weer kunt beginnen.

Ook zal ik je een aantal tips geven om de Circle Airstip and Land vliegmissie te halen.

• Ga zo recht mogelijk door de coronas om daarna meteen naar de andere te gaan
  • Ga zo recht mogelijk over de landingsbaan, daarna wielen uitklappen en midden en de rode marker stoppen
  • Haal het binnen 95 seconden, anders krijg je geen medaille (het slecht landen had hier niets mee te maken). 95 seconden is 1 minuut 35.

Hopelijk kun je het met deze informatie en tips alsnog halen, gelukkig valt het allemaal wel mee ná de Circle Airstip and Land. Lukt het je nog niet, kun je altijd naar WikiGTA gaan, hier staat alle mogelijke informatie over alle GTA's. Voor de exacte plek waar jij moet zijn, link ik je door naar deze pagina.

Bewerkt: door Donwell
Geplaatst:
Uitleg van Donwell

Even een toevoeging:

Je kunt natuurlijk ook je savegame plaatsen in dit forum, zodat andere mensen het voor je kunnen doen. Als je de benodigde dingen hebt, kun je ook de savegame voor je PS2 plaatsen als je die hebt. Lees wel alles door als je voor de eerste keer je savegame post, dan weet je precies hoe het moet. ;)

Geplaatst: (bewerkt)
ik heb een vraagje moet je de HELE vliegschool halen om door te kunnen of alleen de 1e 4 vliegmissie's :duh: ik ben nu bij circle stripe en land en dat is een *** missie ben nu al dagen besig en 1x gehaald alleen nii goed geland en toen geen medaille heeft iemand een goede tip?

grtz »»h0ppie««

ja , je moet de HELE vliegschool halen om door te kunnen gaan .

zo moelijk is die flyschool ook weer niet ,ik had de zelfde probleem .

het vraagt steeds wel veel oefening en je kunt beter eerst ergens anders een vliegtuig pakken om zo meer ervaring op te doen zodat het vliegen makkelijker gaat .

tip: probeer je niet heel de tijd met vliegen bezig te houden , na 1 dag niet vliegen zul je zien dat je het vliegtuig ook beter kan besturen .

ik deed altijd: 30 min vliegmissie , lukte het nog niet dan moet je gewoon ff pauze houden , want je weet dat deze missies niet onmogelijk zijn

wees geduldig aub

Bewerkt: door boywalkinair
Geplaatst:

en de landing kan er wél mee te maken hebben want: als je te hard land krijg je Damage minpunten waardoor je kunt falen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...