joppie Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Hoi, Wie wil voor mij de Zero missies doen? En de rijschool mag ook worden gedaan. - ik ben gekomen tot Burn and Lap - Missie(s): rijschool en Zero. Cheats: nee. Versie: 2. Overig: Je start tegenover de rijschool. Alvast bedankt
Froodooo Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 (bewerkt) Missie gehaald: Driving School Beloning: Rijvaardigheid +Missie gehaald: Air RaidBeloning: $3000Missie gehaald: Supply LinesBeloning: $5000Missie gehaald: New Model ArmyBeloning $7000 Ik heb geen cheats en mods gebruikt bij het behalen van de savegame. Ik heb de asset van Zero gekocht, en je kunt er nu elke dag $5000 ophalen. Veel plezier! De savegame kun je in de bijlage vinden. Savegame: Bewerkt: 12 juli 2007 door Froodooo
joppie Geplaatst: 12 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Missie gehaald: Driving School Beloning: Rijvaardigheid +Missie gehaald: Air RaidBeloning: $3000Missie gehaald: Supply LinesBeloning: $5000Missie gehaald: New Model ArmyBeloning $7000 Ik heb geen cheats en mods gebruikt bij het behalen van de savegame. Ik heb de asset van Zero gekocht, en je kunt er nu elke dag $5000 ophalen. Veel plezier! De savegame kun je in de bijlage vinden. Savegame: ok heel erg bedankt.
Recommended Posts