Jump to content

Help instalatie probleem

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Op een gegeef moment vraagt ie om een account gegevens en ik heb geen account dus druk ik op register for a mta account dan komt er iets van dat het niet meer wil ofzo

Dit staat er:The MTA Center is temporarily disabled. We apologize for any inconvenience.

Bewerkt: door jensbrinkman
Geplaatst:

Zo'n account is helemaal niet nodig je kan gewoon op "Cancel" duwen en dan kan je nog perfect spelen zonder dat je één ding minder kan dus dat maakt niets uit. :Y

Geplaatst:

Ten 1ste dit is een GTA Forum en geen Runescape Forum ! en ten 2de je zij niet eens over welk spel het ging dus hoe kunnen we je dan helpen ??? Denk voortaan na over wat je vertelt en leg het rustig uit Help Instalatie Probleem over welk spel dan?? nu weet ik dat het over runescape gaat maar vertel voortaan over welk spel het gaat dan kunnen meer mensen je helpen :tu::tu:^_^^_^

>>> Door RTS: Wijsneus....<<<

Geplaatst: (bewerkt)
Ten 1ste dit is een GTA Forum en geen Runescape Forum ! en ten 2de je zij niet eens over welk spel het ging dus hoe kunnen we je dan helpen ??? Denk voortaan na over wat je vertelt en leg het rustig uit Help Instalatie Probleem over welk spel dan?? nu weet ik dat het over runescape gaat maar vertel voortaan over welk spel het gaat dan kunnen meer mensen je helpen :tu::tu:^_^^_^

Misschien moet jij voortaan eens nadenken voordat je iets post (niet dat ik boos of geïriteerd ben moest je dat denken) maar als het in het MTA forum staat over welk spel zou het dan gaan? Volgens mij is dat dan toch wel echt MTA hè geloof het of niet maar een topic in een forum over MTA gaat toch wel over MTA :duh: . En jij linkt runescape aan dit topic omdat het in zijn signature staat maar het bericht zal je ook wel niet helemaal gelezen hebben want hij heeft het toch wel over: "for a mta account" dus dat is een 2de item dat zegt dat het wel degelijk over MTA gaat.

Bewerkt: door Argon
Geplaatst:

Ten 1ste ik heb een runescape sig... ten 2de ik post iets over mta daarom zet ik het ook in mta forum anders zette ik het in rpg en rts forum.

Dankje argon het is opgelost =)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...