-Omar- Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Ik heb AVG free edition. Maar ik ben 12 dus een n00b met virusscanners. dus wou ik jullie wat vragen over AVG. Als ie een virus heeft staat er ingore health en en nog een paar dingen maar waar moet ik op klikken? En bij Virus defaults wat betekent dat welke virus je allemaal is je PC HEB hehat of welke erinzitten? HElp graag\\ gtaman122 >>> Door Preddy: Beetje geduld mag ook wel, een bump van 3.5 uur is wel erg overdreven. <<< Reageren
Matiscus Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Ik heb AVG free edition.Maar ik ben 12 dus een n00b met virusscanners. dus wou ik jullie wat vragen over AVG. Als ie een virus heeft staat er ingore health en en nog een paar dingen maar waar moet ik op klikken? En bij Virus defaults wat betekent dat welke virus je allemaal is je PC HEB hehat of welke erinzitten? HElp graag\\ gtaman122 >>> Door Preddy: Beetje geduld mag ook wel, een bump van 3.5 uur is wel erg overdreven. <<< Je moet klikken op 'health' denkik. Ik heb zelf geen ervaring met deze virusscanner. Maar normaal denk ik dat je op health zal moeten klikken want ik ignore staat onder de term 'negeren' dus dan zou je zozegd de virus negeren. Dus ik denk dat het verstandigste health is. Een antwoordt op je tweede vraag kan ik niet echt geven, maar ik denk dat het een log file is van welke virussen je al gehad hebt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.