Jorbes Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Je kent die missies wel dat je op de maat van de muziek op je pijltjes moet drukken. Ik weet niet wat het is, maar ik blijf slecht dansen, terwijl ik gewoon op de juiste toets druk zodra de pijl binnen de cirkel is. Nu las ik ergens dat je naar de muziek moet luisteren en dat je een beat ofzo kan horen? Of ik heb behoorlijk brakke pc speakers of er is iets anders dat ik fout doe. Iemand hier die expert is in dansen en mij kan helpen? (zowel in disco als met auto wil het niet echt vlotten) -GTA.SA Beginner- Reageren
Dastard Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 (bewerkt) Heb ik ook veel problemen mee gehad kijk gewoon naar de onderkant er is een rondje en dan verschijnen er pijltjes of letters(ik heb sa op de PS2) dan moet je ze perfect in drukken.Hier is een handige screen:Screen Bewerkt: 12 juli 2007 door Dastard Reageren
Donwell Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Hoi Jorbes, welkom op het forum! Dat dansen is in feite toch heel makkelijk, het is een kwestie van de pijltje indrukken op het moment dat hij in de cirkel is. Let niet op de meldingen die je boven krijgt, zoals Bad, Good en Perfect. Dit leidt je alleen maar af, je moet je puur op de pijltjes concentreren. Je moet er een bepaald ritme inzetten voor jezelf, zodat het wat sneller gaat. Zo moeilijk is het niet, zolang je het maar onder de knie hebt. Hopelijk lukt het je. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Aldoende leert men, luidt het gezegde en dat is bij deze missie ook zo. Het is handig bij deze missie als je blind weet waar de toetsen zitten. Het kost je tijd en bovendien kwaliteit, als je steeds naar beneden moet kijken om te zien welke toets je in moet drukken. Zorg ervoor dat je gedurende de hele missie naar het beeldscherm kan kijken. Daarnaast is het, zoals de rest ook zei, een kwestie van oefenen. Druk op het pijltje als de pijl zich voor de helft in de cirkcel bevindt. Succes verder! Reageren
Jorbes Geplaatst: 17 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 Ok bedankt allen, het lukt nu aardig, dansen met denise levert vrijwel standaard rond de 4500 punten op, wat ik wel merk is dat ik als is het goed doe, zo'n beetje op de beat de toetsen ook indruk. Af en toe weigert het spel een toetsaanslag te ontdekken, dan krijg ik ff gezeik uit het publiek, maar ik denk dat dat een hardware issue is met m'n splinternieuwe MS keyboard FF off topic over die chick van me. Ik heb de progress tot de max gekregen, toen kreeg ik een stoere pimpsuit van d'r, maar is het verder nog nodig die progress balk rond de max te houden? Krijg ik nog meer kado's? FF helemaal off topic nu je dit toch leest Gebieden zonder gang-kleur, kan ik daar met 6 man naatoe rijden, iedereeen uit de auto gooien en er vandoorgaan zodat ze daar achterblijven om dat gebied "groen" te maken? Want het lijkt net alsof het vanzelf steeds groener wordt op de kaart zonder dat ik daar heb lopen knokken, dacht misschien kan je dat proces versnellen. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 (bewerkt) FF off topic over die chick van me.Ik heb de progress tot de max gekregen, toen kreeg ik een stoere pimpsuit van d'r, maar is het verder nog nodig die progress balk rond de max te houden? Krijg ik nog meer kado's? Je hebt waarschijnlijk de 100% Bij een van je vriendinnen behaaldt, in jou geval Denise. Als je 100% Hebt behaaldt is het niet meer mogelijk om te daten, en om procenten te verliezen Dus je moet met een van de andere vriendinnen gaan daten als je dat wil. FF helemaal off topic nu je dit toch leest Gebieden zonder gang-kleur, kan ik daar met 6 man naatoe rijden, iedereeen uit de auto gooien en er vandoorgaan zodat ze daar achterblijven om dat gebied "groen" te maken? Want het lijkt net alsof het vanzelf steeds groener wordt op de kaart zonder dat ik daar heb lopen knokken, dacht misschien kan je dat proces versnellen. Nee, dat is niet mogelijk. Gebieden die geen kleur hebben zijn geen gang-gebieden. Je kan ze ook niet droppen bij een gebied wat een kleurtje heeft. Dat heeft geen zin, je zal dus zelf alle gebieden moeten veroveren als dat je doel is Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Edit: Hier heb je nog een map met de kleuren welke gang wie heeft http://nl.wikigta.org/images/thumb/e/e2/Ge...kleurde_map.jpg Paars zijn de Ballas Geel zijn de Vagos Verder zijn er geen ganggebieden meer Bewerkt: 17 juli 2007 door Bigstijn Reageren
Jorbes Geplaatst: 17 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 FF off topic over die chick van me.Ik heb de progress tot de max gekregen, toen kreeg ik een stoere pimpsuit van d'r, maar is het verder nog nodig die progress balk rond de max te houden? Krijg ik nog meer kado's? Je hebt waarschijnlijk de 100% Bij een van je vriendinnen behaaldt, in jou geval Denise. Als je 100% Hebt behaaldt is het niet meer mogelijk om te daten, en om procenten te verliezen Dus je moet met een van de andere vriendinnen gaan daten als je dat wil. Ok thanks, ik heb dus nog niet de 100% gehaald, want ik kan d'r nog gewoon mee uit nemen voor een drive by en wat drinken en daarna lekker tussen de lakens. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 17 juli 2007 Rapport Geplaatst: 17 juli 2007 (bewerkt) ... FF off topic over die chick van me.Ik heb de progress tot de max gekregen, toen kreeg ik een stoere pimpsuit van d'r, maar is het verder nog nodig die progress balk rond de max te houden? Krijg ik nog meer kado's? Je krijgt geen cadeaus meer van Denise na de 100%, ook nadat je 100% hebt bereikt met een dame kan je nog steeds met haar uit blijven gaan, echter meer als 100% is niet mogelijk; alles over de dames die je kan daten vind je ook op >wikigta<.Als je in Los Santos blijft wil ze nog steeds met je uit en zal ze je ook af en toe bellen om uit te gaan. Ga je niet met haar uit nádat je door haar bent gebeld dan verlies je 6%, als je haar telefoontje hebt gemist omdat je aan het schieten was of omdat je in/op een voertuig zit dan verlies je 2%. Buiten Los Santos heb je van Denise geen 'last' meer. Elke vriendin heeft zo 'haar gebied' waarbinnen jij voor haar bereikbaar bent en dus %-en kan verliezen. Hieronder de gebieden en de dames die je in dat gebied kunnen bereiken nadat ze jou vriendin is geworden. Los Santos - Denise Robinson Badlands & The Desert - Helena Wankstein & Barbara Schternvart San Fierro - Michelle Cannes & Katie Zahn Las Venturas - Millie Perkins FF helemaal off topic nu je dit toch leest Gebieden zonder gang-kleur, kan ik daar met 6 man naatoe rijden, iedereeen uit de auto gooien en er vandoorgaan zodat ze daar achterblijven om dat gebied "groen" te maken? Want het lijkt net alsof het vanzelf steeds groener wordt op de kaart zonder dat ik daar heb lopen knokken, dacht misschien kan je dat proces versnellen. Extra gangterritoria zijn alleen te verkrijgen m.b.v. de gelijknamige glitch. Meer hierover kan je in >deze topics< lezen. Succes Bewerkt: 17 juli 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.