Jump to content

Reni Wassulmaier  

27 leden hebben gestemd

1. 1. Man of Vrouw

• Man
      15
    • Vrouw
      12

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Reni Wassulmaier is wanneer je hem ontmoet nog een man, alhoewel hij wel graag de "onzijdige" kant op wil en zich dan ook zo voornamelijk toont. Later, na de missie 'So Long Schlong', laat Reni zich maken tot vrouw aangezien ze dreigt vermoord te worden door Diego Mendez. ;)

Bewerkt: door Pietje II
Geplaatst:
Reni Wassulmaier is wanneer je hem ontmoet nog een man, alhoewel hij wel graag de "onzijdige" kant op wil en zich dan ook zo voornamelijk laten tonen. Later, na de missie 'So Long Schlong', laat Reni zich maken tot vrouw aangezien ze dreigt vermoord te worden door Diego Mendez. ;)

Volgensmij is het gewoon een onzijdig verzinsel.

Want op WikiGTA word over Reni gesproken met: Hem/haar/zijn.

Geplaatst:
Volgensmij is het gewoon een onzijdig verzinsel.

Want op WikiGTA word over Reni gesproken met: Hem/haar/zijn.

Dat klopt, ik heb dat stukje over Reni Wassulmaier op WikiGTA zelfs nog zelf geschreven ook (:7). Ik spreek expres met hem en haar, aangezien Reni in het spel dus van beide geslachten is.

Geplaatst:

Ik heb wel een idee of Reni een man of vrouw is. :)

In de missie: So Long Slong zegt ie dat hij slechts 3 geslachtsveranderingen heeft gehad.

Als dat dus steeds het andere geslacht was is is hij eigenlijk een vrouw.

Geplaatst:

Dat was al bekend dat Reni later toch de vrouwelijke richting op gaat, maar daarvoor kan ze allebei zijn geweest. Je kan genoeg theorieën hebben waarom ze een man of een vrouw is, maar het komt er toch op neer dat ze geen van beiden is. Dit is ook exact wat ze zelf wilt, en ze heeft dan ook kenmerken van beide geslachten. Daarom vind ik dat hier geen goed antwoord op mogelijk is, misschien moeten dit eens voorleggen aan een filosoof ofzo :puh:

Geplaatst:

Ik denk dat Reni een man is. Als je haar ontmoet met die rode kleren daar hebt ze dan geen borsten zie ik. En als je de laaste missie moet doen voor Reni dat Phil Collins naar die consert gaat zie je dan wel dat Reni borsten heeft maar dat hebt hij gewoon gevuld. Denk ik. ;)

Geplaatst:

ik denk dat het een beetje allebei is.

eerst is hij een man en laat hij zich 'veranderen' tot vrouw :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Reni is een man , want in GTA Vice City Stories word hij altijd gesproken met he ( hij ) In de laatste missie van Reni is Reni een vrouw. Want dan heeft ze borsten , je moest haar namelijk in de missie ervoor naar het ziekenhuis bregen voor de operatie van Reni van man naar vrouw. Je moet ook een beetje door denken in spelletjes he. :D:tu:

Bewerkt: door DenkaanHenk
Geplaatst:
Reni is een man , want in GTA Vice City Stories word hij altijd gesproken met he ( hij ) In de laatste missie van Reni is Reni een vrouw. Want dan heeft ze borsten , je moest haar namelijk in de missie ervoor naar het ziekenhuis bregen voor de operatie van Reni van man naar vrouw. Je moet ook een beetje door denken in spelletjes he. :D:tu:

En daarmee sla je dus de spijker op z'n kop. :Y Ik begrijp eigenlijk dan ook niet waarom hierover een poll wordt gehouden, we gaan toch ook niet vragen of Phil Collins wel of geen muziek gemaakt heeft... Over feiten hoef je niet te speculeren, want die staan gewoon al vast. Dat geldt nu dus ook voor het geslacht van Reni Wassulmaier. :7

Geplaatst:

ik denk dat ie een man is die zich gedraagt als een vrouw.

op uiterlijk vlak ziet ie er wel man uit, hij heeft geen borsten.

maar hij gedraagt zich wel als een vrouw eigenlijk een janet dus. want hij probeert vic nog te verleiden.

zijn stem heeft zowat een mannelijke en vrouwelijke toon. dus daar kunnen we het al niet uit afleiden.

voor mij dus een raar figuur die zou ik het liefts ook niet in het dagelijkse leven willen tegenkomen. :clown:

Geplaatst:
Hij is zeker een man,maar doet zeer vrouwelijk

Helemaal mee eens alleen dat veranded bij haar laatste missie. (Wel grappig dat je ziet dat Vic er ook spottend mee omgaat :bonk: )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...