.Syfes Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Ik vind dat dit niet past .Je render is roos en je maakt een c4d sig met blauw paars en geel . Dus dit is helemaal niet goed .Lijkt net of je er de kont mee hebt afgeveegd . 2/10 Reageren
Muay Thai Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Lijkt net of je er de kont mee hebt afgeveegd . Niet een echt mooi signature moet ik zeggen, je zou beter wat kunnen brushen en vervolgens je render duplicaten. En dan naar Filter>>Blur>>MotionBlur en dan -60 doen dan klik je op je andere render doe je precies hetzelfde alleen deze keer 60 vervolgens merge je die twee render layers bij mekaar toe en zet je op soft light of overlay je duplicate dat layer en dan krijg je gewoon hetzelfde kleur uit je render. Vervolgens plak je render gewoon op heb je gewoon kleuren die bijmekaar passen. Dit is wat door de war. Ik raad je aan om wat tutorials te volgen zie HIER dat zou stuk meer helpen, maar blijf proberen je doet het wel matig voor deze signature krijg je een 5,6/10. Reageren
.Djanick Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 GFXmaster en .syfes wat zijn jullie Kinderachtig bezig! hou oud zijn jullie, net 5? leer elkaar gewoon respecteren en ga niet domweg van zulke opmerkingen maken want zo verpest je heel de sfeer in de graphic forum. rate: vind de sign niet erg geslaagd, render is heel slecht uitgeknipt *je kan wat tuts volgen over renderen* de 2 c4ds erin vind ik niet echt mooi, je hebt ze erin gezet en voer elkaar geplaats en meer dan ook echt niet.. merge ze samen *CTRL+E* en dupliceer hem dan *CTRL+J*. ga dan wat effecten proberen ervoor, zo word het veel mooier en is het niet zo standaard anime vind ik leuk lettertype maar koentjeh vind ik in een niet passende font, de font gaat door de streep erboven heen en de kleur past niet *had dezelfde font en kleur gebruikt* cijfer: 4.6/10 Reageren
Big-Bear Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Syfes wat ben jij een kindje zeg, omdat hij jou sig nie mooi vind, vind jij hem ook nie mooi, alleen daarom. Dat doen ze in groep 2 man. Reageren
S()nny Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 (bewerkt) wat een reactie .Syfes als je zo gaat reageren dan zeg ik ''blij dat je weggaat'' want dit is egt onsportief..!! nou nu ga ik raten... op het eerste gezicht wel een leuke sig maar als je op de details gaat kijken is die niet zo perfect.. je hept hm niet zo goed uitgeknip dat is wel jammer links is de BG wel grappig maar recht is die tog veel te druk.. en ik had misschien een andere kleur gekozen want paars en blauw passen er niet zo bij vind ik. bij je teks had ik ''koentje ook wit gedaan want dan past het beter bij elkaar.. rate:6/10 gr S()nny Bewerkt: 12 juli 2007 door S()nny Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.