JeGe Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Ik weet niet waar ik dit het best kan plaatsen, maar ik hang hier het meest rond dus plaats ik het hier maar. Sommige mensen zeggen dat je niet meer kan gamen(het gaat mij nu vooral even om gta) als je het op Vista instaleerd. Is dat waar?? En hoe zit het met andere games?? Reageren
Cpt.Winters Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Ja dat is waar het meeste wat je op XP kan spelen kan je niet meer op Vista installeren ik heb er ervaring mee ik heb zelf Windows Vista het is wel een goed programma maar niet voor games maar ik hoop dat er in de loop van tijd meer games voor vista uitkomen Reageren
JeGe Geplaatst: 12 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Maar is er geen speciale upgrade voor?? En hoeveel kost Windows XP Home Edition ongeveer in de winkel?? Want die ben ik namelijk gewend. btw wel jammer want je vind bijna nergens nog Computers die XP hebben Reageren
ledjesfreak Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 op vista kun je tegenwoordig best wel wat spellen spelen, alleen bij de oudere games moet je even de compatibilteitmodus veranderen. heb namelijk ook gta san andreas op me laptop staan met vista. bij gta san andreas heb ik alleen de compatibilteitmodus verandert naar (windows 98 / windows me) en het loopt als een trein. greetz ledjesfreak Reageren
JeGe Geplaatst: 12 juli 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Bedankt voor de hulp, ik ben naar Venlo geweest en daar toch maar de oude vertrouwde XP gekocht(pc). Duss mag er van mij een op Reageren
tjoef Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 liever nog niet, kheb namelijk nog een vraagje . Kan ik GTA SA op mijn PC met windows vista spelen?(ik bedoel wel SA versie V.1!) Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 liever nog niet, kheb namelijk nog een vraagje . Kan ik GTA SA op mijn PC met windows vista spelen?(ik bedoel wel SA versie V.1!) In principe kan elk spel gespeeld worden op Vista, maar er kunnen soms nare complicaties optreden. Deze zijn helaas niet direct te verhelpen, dus dat moet je voor lief nemen. Tot nu toe ben ik nog geen klachten tegenkomen over GTA, dus ik verwacht dan dat GTA het zonder complicaties zal doen op Vista. Ik heb enkel gehoord dat MTA problemen oplevert. Reageren
tjoef Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 (bewerkt) liever nog niet, kheb namelijk nog een vraagje . Kan ik GTA SA op mijn PC met windows vista spelen?(ik bedoel wel SA versie V.1!) In principe kan elk spel gespeeld worden op Vista, maar er kunnen soms nare complicaties optreden. Deze zijn helaas niet direct te verhelpen, dus dat moet je voor lief nemen. Tot nu toe ben ik nog geen klachten tegenkomen over GTA, dus ik verwacht dan dat GTA het zonder complicaties zal doen op Vista. Ik heb enkel gehoord dat MTA problemen oplevert. Thanks, maar is SA:MP dan wel mogelijk zonder al te veel problemen ?? Ik zou dat namelijk willen downloaden Bewerkt: 13 juli 2007 door tjoef Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Thanks, maar is SA:MP dan wel mogelijk zonder al te veel problemen?? Van SA-MP heb ik tot nu toe nog niets gehoord, dus ik kan ook niet echt een concreet antwoord geven op je vraag. Als je GTA toevallig bij de hand hebt kun je het natuurlijk zelf even uitproberen, zo hebben we ook de antwoord op de vraag of je SA-MP wél of niet op Vista kan spelen. Mocht SA-MP het overigens niet doen, dan zit er denk ik niets anders op dan wachten op een update van Vista. Men verwacht dat de aankomende MTA wel goed functioneert met MTA, maar dat kan ik helaas niet bevestigen. Reageren
tjoef Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Thanks, maar is SA:MP dan wel mogelijk zonder al te veel problemen?? Van SA-MP heb ik tot nu toe nog niets gehoord, dus ik kan ook niet echt een concreet antwoord geven op je vraag. Als je GTA toevallig bij de hand hebt kun je het natuurlijk zelf even uitproberen, zo hebben we ook de antwoord op de vraag of je SA-MP wél of niet op Vista kan spelen. Mocht SA-MP het overigens niet doen, dan zit er denk ik niets anders op dan wachten op een update van Vista. Men verwacht dat de aankomende MTA wel goed functioneert met MTA, maar dat kan ik helaas niet bevestigen. Srr, maar kzal het nu nog niet kunnen uittesten, ik ga pas binnenkort een degelijke computer en SA op de PC kopen. Ik ben nu eigenlijk gewoon bezig met info over SA op de computer te zoekn Reageren
sevaboy Geplaatst: 13 juli 2007 Rapport Geplaatst: 13 juli 2007 Thanks, maar is SA:MP dan wel mogelijk zonder al te veel problemen?? Van SA-MP heb ik tot nu toe nog niets gehoord, dus ik kan ook niet echt een concreet antwoord geven op je vraag. Als je GTA toevallig bij de hand hebt kun je het natuurlijk zelf even uitproberen, zo hebben we ook de antwoord op de vraag of je SA-MP wél of niet op Vista kan spelen. Mocht SA-MP het overigens niet doen, dan zit er denk ik niets anders op dan wachten op een update van Vista. Men verwacht dat de aankomende MTA wel goed functioneert met MTA, maar dat kan ik helaas niet bevestigen. Srr, maar kzal het nu nog niet kunnen uittesten, ik ga pas binnenkort een degelijke computer en SA op de PC kopen. Ik ben nu eigenlijk gewoon bezig met info over SA op de computer te zoekn Als je op Windows Vista SA-MP speelt,dan gebeurt er niets!Je kunt het normaal spelen,maybe met een hoge ping,maar Vista is alvast goed voor GTA SA en SA-MP,ik gebruik hem namelijk ook! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.